Rachid
Ouwe rot
Welke geluidsinterface biedt onboard DSP met compressor/reverb per spoor. Minimaal 4 inputs is een pre (2 synths). Mijn budget ligt onder de 200 Euro.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan de effecten dus alleen gebruiken als ik iets opneem en niet achteraf bij het mixen bijvoorbeeld?Deze: Steinberg UR44C
Edit: De DSP effecten zijn enkel op de inputs.
Misschien kan je hem tweedehands vinden? Voor nieuw is je budget nogal laag.
Inderdaad boven mijn budget. Gitaareffecten is voor mij niet belangrijk. Belangrijkste is compressie en eventueel reverb.Antilope Audio, maar heel ander budget.
Je hebt ook gitaar multieffecten die usb audio doen. Maar dat is weer max 2 kanalen.
Jawel, maar niet DSP, wel als gewone plugins.Ik kan de effecten dus alleen gebruiken als ik iets opneem en niet achteraf bij het mixen bijvoorbeeld?
Heb onlangst een nieuwe PC, maar dacht dat de effecten beter zijn dan die van Cubase. Of is dat niet zo?Jawel, maar niet DSP, wel als gewone plugins.
Is je CPU zo oud/zwak dat je geen reverb send en een paar compressors kan draaien?
De kwaliteit van software is niet afhankelijk van het soort 'processor' waar ze op draaien. Wil je een heel goeie reverb voor weinig geld; kijk eens naar de Valhalla plugins! (Compressors interesseren mij niet zo, dus daar weet ik weinig vanaf)Heb onlangst een nieuwe PC, maar dacht dat de effecten beter zijn dan die van Cubase. Of is dat niet zo?
Misschien kun je tweedehands een Uad arrow vinden. Zal nog wel iets boven je budget zijn maar dan heb je 1 core voor Uad effecten. Voor wat je zoekt is Uad wel the way to go.Inderdaad boven mijn budget. Gitaareffecten is voor mij niet belangrijk. Belangrijkste is compressie en eventueel reverb.