Oplichtertje moeilijk maken, wie doet er mee?

Ja is even na mijn post verwijderd

Arp axxe op 2ehands is scam.
Melden maar
Is deze bak:

ARP AXXE 2321 Analog Synthesizer - Late 1970's
Niet toch even getwijfeld, als je er al zo lang een zoekt?

Ben ooit eens bijna in mijn eigen hebberigheid getrapt (een oude Elka die nog op de bucketlist staat). Zag de bekende rode vlaggen (direct afrekenen, alleen opsturen etc) gewoon niet. Tot de aanbieder dacht beet te hebben, met 'meer interesse'op de proppen kwam en de prijs verhoogde. Was anders een dure les geweest.

nee ik was er niet in geinteresseerd omdat de fader caps ontbreken en die kosten veel. Bovendien wantrouw ik de faders ook, en indien zoveel wantrouwen sowieso ophalen. Was n recent profiel (3 dagen oud) en verkocht enkel nog een camera lens, dat zijn al vlaggen zat. Was ook veel te goed vertaald om uit Wallonië te komen :D
Ik copy paste de tekst via google translate naar engels en hop ik kwam zo in de UK op 't originele zoekertje uit.

Kan je die Arp faders eigenlijk integraal vervangen? Want die werden 20 jaar geleden al problematisch. (maar ik moet jou als Crumar eigenaar niks vertellen over afbrekende faders :D)

Als je geluk hebt kan je de faders reinigen denk ik.

O hij googlede ondertussen een antwoord dat t cv gate moet zijn. Te gelikt. Red flags en 2e hands gaat t niet verwijderen want hun intelligentie die ze er op los laten met veel blabla merkte geen abnormale zaken. Sure

Ik kan het moeilijk zien, maar als dat een usa stekker is weet je genoeg. Maar het kan oik een benelux model zijn. Ik ben niet overtuigd dat het oplichting is.

Edit:220V model. Ik denk niet dat het oplichting is.

• Duimpje
Duimpjes: RSB
Dus een oud profiel dat plots in vlekkeloos heel uitgebreid nederlands met haakjes in de tekst dat en n 2 wieler aanbiedt, niet weet waar hij t over heeft, is volgens jou echt. Hij antwoordt ook met google resultaten als ik n vraag stel. lijkt wel AI.

Ik heb er niet mee gecommuniceerd. Maar op de advertentiefoto's staat ook een Nederlandstalig watermerk met de naam van het profiel. Dat heb ik oplichters nog niet zien doen.

Back