Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MP was van eBay maar is tegenwoordig onderdeel van Adevinta.Mp is van Ebay als ik het goed heb.
Die zit ergens gewoon een bakkie nootjes te eten![]()
Krijg je symptomen zoals bijvoorbeeld kleine mondblaasjes, huidklachten, tranende ogen, benauwdheid, een loopneus en/of zwellingen in gezicht en keel? Dan heb je kans dat je last hebt van een bepaalde mate van notenallergie.

Het was de bedoeling dat het op zou gaan in Ebay.nl, maar helaas voor Ebay werkt bieden hier niet zo goed. Nederlanders willen alleen maar afdingen i.p.v. meer bieden.MP was van eBay maar is tegenwoordig onderdeel van Adevinta.

je vergeet: "KOOPDAN.nl"Laten we het hele spectrum bedienen!
Knakenpoetser.nl
Watisuwbesteprijs.nl
Communicatiefzwak.nl
Oepsgeldkwijt.nl
Kan je het nog een keer proberen hahahaVorige week een td3 gekocht via marktplaats. In eerste instantie niets vreemds, alles lekker snel, gebruiker (Michel Jansen) is al 8 jaar lid op mp, en geverifieerd iDeal dingetje.
Toch flikt die knakker om na betaling een track en trace aan te maken(bezorgdatum En tijd etc stonden er), die na 2 uur op blanco staat (tijd weg), pakket gaat er nooit komen, das duidelijk.
Pipo maakt wel heel brutaal een nieuw product aan (lekker goedkoop, want dat maak Je wel over zonder twijfel), en probeert t opnieuw.
wie doet er mee om deze gast het verkopen onmogelijk te maken?
![]()
≥ Akai apc mini — Midi-apparatuur — Marktplaats
Ik verkoop dit omdat ik er niks meer mee doe.De conditie is als nieuw en is weinig gebruikt.Inclusief doos boekjes en adapterlink.marktplaats.nl
Marktplaats reageert niet, politie zal ook geen kont doen, dus dan maar toetsenbord ridders optrommelen die het verkopen onmogelijk maken![]()

Als de oplichter een hond of een kat is betaal ik gewoon want die zijn lief.
@MacGyverGear zijn kat is een beruchte boef alleen weet zijn baasje dat niet.
Die heeft al heel wat geld gemaakt op mp.
maar doordat ik sommige incidenten heb gefilmd is een deel van mijn gear waarschijnlijk wel onverkoopbaar geworden omdat ie soms denkt dat het 'n klimrek is..