Oplichtertje moeilijk maken, wie doet er mee?

Ja das waar. Maar zie t punt niet zo. Moet ik me bij moeder gans melden dan ;)

Ik bedoelde dat ik niet weet of MP nog een legale entiteit op zich is. Maar voor de kern van de zaak maakt dat inderdaad niet uit: ergens is er een verantwoordelijke partij.

Die zit ergens gewoon een bakkie nootjes te eten ;)

Die zit ergens gewoon een bakkie nootjes te eten ;)
Krijg je symptomen zoals bijvoorbeeld kleine mondblaasjes, huidklachten, tranende ogen, benauwdheid, een loopneus en/of zwellingen in gezicht en keel? Dan heb je kans dat je last hebt van een bepaalde mate van notenallergie.

:engel:

Tijd voor een nieuw platform mensen! Afdingen.nl is nog beschikbaar ;)

Laten we het hele spectrum bedienen!

Knakenpoetser.nl
Watisuwbesteprijs.nl
Communicatiefzwak.nl
Oepsgeldkwijt.nl
je vergeet: "KOOPDAN.nl"

Vorige week een td3 gekocht via marktplaats. In eerste instantie niets vreemds, alles lekker snel, gebruiker (Michel Jansen) is al 8 jaar lid op mp, en geverifieerd iDeal dingetje.

Toch flikt die knakker om na betaling een track en trace aan te maken(bezorgdatum En tijd etc stonden er), die na 2 uur op blanco staat (tijd weg), pakket gaat er nooit komen, das duidelijk.

Pipo maakt wel heel brutaal een nieuw product aan (lekker goedkoop, want dat maak Je wel over zonder twijfel), en probeert t opnieuw.
wie doet er mee om deze gast het verkopen onmogelijk te maken? ;)

Marktplaats reageert niet, politie zal ook geen kont doen, dus dan maar toetsenbord ridders optrommelen die het verkopen onmogelijk maken ;)
Kan je het nog een keer proberen hahaha

Ik heb verder dit topic niet gelezen, heb alleen de eerste post gelezen *D

Nah, ik heb mijn poging erop zitten. Haak ff af verder ;)
die mp conversaties zijn goud! Heerlijk om de maandag mee te beginnen ;)

ik heb vaak dat mensen argwaan krijgen omdat ik in Tjechie woon. Laatst weer een volca modular, telefoon en whatsapp. Na een aantal berichten was het ineens stil.
Anyhow het leukste als je zeker weet dat het een 'oplichter' is is het spel meespelen.
Dan ala hacker stijl echte contact gegevens inwinnen :)

Als de oplichter een hond of een kat is betaal ik gewoon want die zijn lief.
@MacGyverGear zijn kat is een beruchte boef alleen weet zijn baasje dat niet.
Die heeft al heel wat geld gemaakt op mp.

Als de oplichter een hond of een kat is betaal ik gewoon want die zijn lief.
@MacGyverGear zijn kat is een beruchte boef alleen weet zijn baasje dat niet.
Die heeft al heel wat geld gemaakt op mp.

Ik weet idd van niks.. :dubbel: maar doordat ik sommige incidenten heb gefilmd is een deel van mijn gear waarschijnlijk wel onverkoopbaar geworden omdat ie soms denkt dat het 'n klimrek is.. :bekdicht:

Nieuwe player bied nu een octa MK2 aan voor 750. Opletten dat je zo’n Guy niet meteen betaald mensen! Haakt af als je wil afhalen!

Lekker allemaal aan t werk zetten en na de vraagprijs akkoord (die krijg je wel) vragen of je hem kan komen afhalen! 😳👌😎🤣

Lijkt mij sowieso de omgekeerde volgorde; eerst betalen en dan vragen of je het kunt afhalen. Maar hoe weet jij zo zeker dat het hier iemand met verkeerde intenties betreft? Ok, de prijs maakt dat je mag vermoeden dat het te mooi is om waar te zijn maar om iemand nu bij voorbaat aan de schandpaal te nagelen…

Staat ook op Ebay.kleinanzeigen.. Elektron Octatrack MKII OVP doet ook aan PayPal..

Maar Ebay.kleinanzeigen moet je ook voorzichtig zijn.. laatst bijna een opgelicht bij een gitaar kopen.. was niet eens zo gek goedkoop.. maar account was mogelijk gehackt en verwijderd werd mij door Ebay later gemeld. Maar verder altijd betrouwbare verkopers getroffen.. . Video van het apparaat maken was ook geen probleem..
oh wacht.. wel een keer iemand verrast met een videocall die ik compleet overrompelde.. het apparaat stond ineens ergens anders.. daarna was het niet meer beschikbaar.. tuurlijk.. hahaha..

Back