Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
), en voordat ik dat kon doen moest ik mijn identiteit bevestigen met foto van ID of Paspoort.
Anonieme prepaid simcard kost geen drol (10 euro), dus dat zegt nog niks.2FA zou al een hoop doen om het hacken van accounts te voorkomen én je hebt 100% zeker een gevalideerd telefoonnummer (uitgaande van SMS 2FA). Dat zal toch wel een hoop oplichters afschrikken terwijl het voor de gewone MP gebruiker niet echt veel moeilijker gemaakt wordt, zeker omdat 2FA al op zoveel andere platforms wordt toegepast inmiddels. Of misschien alleen bij het aanmaken van een ad zo'n extra controle ofzo.
Uiteindelijk is geen enkel middel 100% waterdicht, maar 2FA in combinatie met de andere aandachtspunten die al uitentreuren benoemd zijn maakt het in elk geval een stuk beter dan het nu is. Zo wordt het veel moeilijker bestaande accounts (met betrouwbaar ogende historie en ervaringen) te hacken. Het is net als je huis beveiligen tegen inbraak, uiteindelijk is ieder huis binnen te dringen maar hoe moeilijker je het maakt, hoe groter de kans is dat ze het ergens anders gaan proberen.Anonieme prepaid simcard kost geen drol (10 euro), dus dat zegt nog niks.
Hoe moeilijk is het om een google account te maken, plus een prepaid simkaart ? Valt wel mee toch ? Hoe ingewikkelder het wordt, hoe makkelijker de echte criminelen gebruik kunnen maken van deze fake veiligheid. Nog los van de katvangers, daar verander je niks aan. Vandaag kocht ik weer iets via marktplaats van 300 euro. Dan betaal ik 9 euro verzekerde verzending en 16 euro kopersbescherming. Nog altijd goedkoper dan genaaid worden voor minder dan 10% extra.Gaat wel veel moeilijker worden in toekomst.. alles is straks aan elkaar gekoppeld. Merk nu al bij sommige dingen kan ik alleen inloggen met apple of google account

wow.. dat is wel merkwaardig idd.. En misschien die bron in de USA checken wat er met die gitaar gebeurd is.'k Wil dat uiteraard duidelijker hebben voordat ik betaal. En ik wil ook niet meteen Volledig Bedrog vermoeden, maar het is wel wonderlijk dat een gitaar van 300..400 (want daar hebben we het hier over) een tijdje terug nog in de USA was, en nu ineens in Italie - de bijkomende shipping daarvan zal aanzienlijk zijn geweest.
OK, morgen overdag de telefonische bereikbaarheid van Catawiki eens gaan proberen.

Ja, had die USA-muziekzaak een mailtje gestuurd, 'k hoop van ze te horen, eens zien wat ze me willen laten weten.wow.. dat is wel merkwaardig idd.. En misschien die bron in de USA checken wat er met die gitaar gebeurd is.
Ja.. idd vreemd.. ben ook wel benieuwd.. hoop dat het toch goed gaat komen.. je stopt niet voor niets zoveel tijd in zo'n deal.. en dan de bummer dat het niks wordt..Ja, had die USA-muziekzaak een mailtje gestuurd, 'k hoop van ze te horen, eens zien wat ze me willen laten weten.
Dank zij o.a. deze thread hier op SF weer tandje extra voorzichtig geworden, maar 'k wil uiteraard ruimte laten voor minder waarschijnlijke maar wel kloppende verhalen... en 'k wil die Italiaan niet acuut verdacht maken...
't Grappige is dat het een gitaar betreft die een re-issue is van een Italiaans merk, dus grappig/wonderlijk dat USA uberhaupt in dit hele verhaal zit. OK, wordt vervolgd...