Jam met een beetje samenhang

Was weer genieten, mooie piano sound trouwens. Na 04.30 vind ik het nummer iets inzakken, maar misschien is dat ook omdat het voorafgaande erg lekker klinkt.

Lekker bezig weer, heb ervan genoten. :okdan:
In het B gedeelte had de sequencer na het wegvallen van de kick van mij ook ff mogen stoppen, daar overstayed hij z'n welcome... ofzo. ;) Een mooie pad was daar misschien wat frisser geweest.
Verder top!

Lekker bezig weer, heb ervan genoten. :okdan:
In het B gedeelte had de sequencer na het wegvallen van de kick van mij ook ff mogen stoppen, daar overstayed hij z'n welcome... ofzo. ;) Een mooie pad was daar misschien wat frisser geweest.
Verder top!
Thnx!
Ja idd, ik snap wat je bedoelt!

Wederom een zeer geslaagde live jam. Blijf vooral zo doorgaan, want dit soort video's zijn altijd de moeite waard om te bekijken.

De Yamaha YC61 heeft overigens een mooi klinkende piano sound. Lijkt mij ook wel een zeer degelijk instrument voor de typische keys geluiden, zoals piano's en orgels.

Wederom een zeer geslaagde live jam. Blijf vooral zo doorgaan, want dit soort video's zijn altijd de moeite waard om te bekijken.

Thnx!
De Yamaha YC61 heeft overigens een mooi klinkende piano sound. Lijkt mij ook wel een zeer degelijk instrument voor de typische keys geluiden, zoals piano's en orgels.
Ja inderdaad, al twijfel ik soms of de CP niet beter is voor mij. Omdat die meer de focus op keys heeft. Maar de YC is breder inzetbaar

Back