Super deal voor Cherry Audio fans, SFX, loops en DAW op Humble Bundle

LupkeII

Ouwe rot
Super bundel aanbieding op Humble Bundle.

Voor 18,44 euro (of meer als je meer wilt doneren - paypal en iDeal mogelijk)

Onder andere:
Cherry Audio CA2600, PS-20, Memorymode, Voltage Modular Ignite, Galactic Reverb
Daarnaast nog DAW (Mixcraft 9 recording studio), SFX en meer dan 15.000 loops en samples.

Je kunt ook kiezen voor kleinere bundels, dan betaal je minder. Maar dit is natuurlijk al helemaal geen geld voor alle producten die je krijgt (47 totaal)

Hier de link: LEVEL UP! Music Creators Power Pack

Iemand interesse in een Acoustica Mixcraft 9 key? Hier niet nodig.
First come.

is dit te vertrouwen? dit zijn toch gekke prijzen, kan je alles ook registreren qua software?

is dit te vertrouwen? dit zijn toch gekke prijzen, kan je alles ook registreren qua software?
@mcbcool
En uiteraard post ik als SF lid geen onbetrouwbare deals! Registratie van de Cherry Audio producten loopt gewoon via de Cherry Audio website. Inloggen in je account en de producten registreren. Mixcraft doe je via de website van Acoustica en de soundpacks via de website van Soundtrackloops punt com. En je hoeft natuurlijk alleen de producten die je echt wilt gebruiken te registreren. De rest delete je of geef je weg aan iemand die er wel interesse in heeft. Heb je alleen interesse in Cherry Audio, dan heb je dus al 5 producten voor slechts 18 euro. Na het kopen ontvang je een mail van Humble Bundle met een link naar de pagina waar je de codes kunt registreren. Heb je nu 3x een geruststelling gekregen van je mede SF leden :-)

Bedankt voor de vele positieve reacties, ik ben overtuigd!

kan ook bijna ook ni geloven wat het " Content creators pack" inhoudt, inclusief Vegas pro18!

Laatst gewijzigd:
Bedankt voor de tip 🙂

Heb dus zowel de "Level up" en the "King of content creator" aangeschaft.
Gewoon al "Ignite" van Cherry audio kost normaal 25€ in promo! op hun eigen site, en Vegas 18 Pro van Magix +-120€. al de rest er rond zijn enkele "audio editors" van Music makers, o.a., waarvan er een andere topic hier open staat, maar waar ik niet onmiddellijk de meerwaarde van (zie andere topic) + wat sample & loops die gratis erbij komen.. het is wel veel werk om alles geregistreerd te krijgen.

Maar hoe zit het met updates? want meeste Apps die ze verkopen zijn eigenlijk al verouderde versies...?

Die PS-20 heeft zo te horen niks met een MS-20 te maken, in ieder geval niet met de mijne. Maar wel leuk voor de heb. Draaien die dingen ook op een Akai MPC Live of alleen op een computer?

Ik had nooit eerder gehoord van WA productions als plug-in ontwikkelaar. Geen idee of het wat is.

Back