Detroit Vibe

ik ken detroit alleen van autofabrieken en van daarna, het verval....
Het is voor redelijk veel mensen hier dé plaats waar de House/Techno vandaan komt.

Leuke track trouwens.

Ik moet weer op mijn woorden passen, maar ik vind het een zinnenprikkelende track.
Ik zat wel een beetje op een klein strijkpartijtje te wachten....

Het is een fijne jam! Maar ik vind het weinig Detroit, als ik eerlijk mag zijn. Kan er over uitweiden, maar als niemand erop zit te wachten zal in lekker m'n mond houden.

Ik vind hem lekker en er zit zeker potentie in. Ook wel een track die ik zou kunnen supporten. Hoop dat je hem kan uitwerken tot een 'DJ friendly versie'.

Eerlijk gezegd haal ik de detroit vibe er niet uit. Ik vind het meer een (deep) tech house track met een heerlijke old school atmosferische sound. Ik moet dan denken aan vroeger werk van Pig & Dan en Vince Watson uit de vroegere jaren 2000.

ThnX, ja Deep Tech mag ook :)
Voor mij is de DT sound het werken met een paar synths, het productietechnisch rauwe, je hoort het doorpakken en opbouwen om te arriveren in een flow / higher state.
Maar ik zat altijd al meer in de diepere vloeibare wegzweef hoek dan de directe 303 based clunky house hoek.
zal hem in Cubase zetten en DJ friendly arrangeren (hij was nu live opgenomen, gemixed)

Back