Het is voor een handheld idd wel een uitdaging. Het menuutje waar de 8 knoppen onder het display noten worden helpt wel iets maar dan mis je undo en preview, en moet je via 'shift+notes' terug.
Hoe heb jij trouwens een Launchpad erop aangesloten? En welke Launchpad is dat met encdoders? Ik krijg niets werkend via USB C. Launpad mini MK3. Nog een CME keyboardje.. nope.. Bij Config>Midi>Notes in heb ik USB geselecteerd.
Er is natuurlijk ook een midi in.. maar het liefst iets compacts.. zonder toestanden met Hubs en powerbanks..
Wat me ideaal lijkt is via een telefoon.. (die heb je altijd bij je). Ik lees wel op internet mensen die het op Android werkend hebben maar ook dat krijg ik niet werkend.
Ik vind het verder een leuk kastje maar muziek maken is nog ver weg.

Sommige functies vind ik erg handig werken tov van Renoise.. ik switch nu een beetje tussen beiden om daar ook mijn workflow eventueel aan te passen.
Verder ben ik benieuwd hoe de coating van de behuizing zich houdt. Het voelt een beetje stroevig.. en veel van dit soort materialen (Ableton Push bv) die zijn voorzien van dit soort rubber-achtige coatings, worden op den duur vaak 'plakkerig'. onder invloed van UV licht ook mischien?