Gibberish - Weird scale (Ping pong delays en layered bass synth)

Tierelantijn

Gibberish
Vers uit de fabriek. De scale zal wel niet zo weird zijn. Ik gebruik het alleen meestal niet.
Verder veel TR6-s en Grandmother. Met een beetje Dreadbox Eudemonia filter hier en daar en voor de verandering de bas gelayered met U-he Diva. Nymphes soms op de lead in unison modus.
Ben er zelf wel blij mee, maar vertel me vooral de waarheid... ik moet het een keer onder ogen zien.

ja cool.
De mix klinkt goed. Toffer sounds.
De track gaat wel lang opdezelfde manier. lijkt wat leeg.
Ik denk dat het beter werkt als je die brug eerder doet.

Heb er een beetje op zitten jammen.
Wel tof. Kom op iets van C# Dorian / C# Melodic Minor uit. ( ook dt bruggetje past daarin )

C#minor, Bmaj, A7, Bmaj...
C#minor, Bmaj, A7, F#min...

ja cool.
De mix klinkt goed. Toffer sounds.
De track gaat wel lang opdezelfde manier. lijkt wat leeg.
Ik denk dat het beter werkt als je die brug eerder doet.

Heb er een beetje op zitten jammen.
Wel tof. Kom op iets van C# Dorian / C# Melodic Minor uit. ( ook dt bruggetje past daarin )

C#minor, Bmaj, A7, Bmaj...
C#minor, Bmaj, A7, F#min...
Bedankt, neem je feedback in overweging. Ben wel benieuwd wat je erbij jammed!

Man vind het echt een toffe track.
Dit zijn de akkoorden en stukkie jam.
Ik zou hier vocals bij doen. Zorgen dat de gitaar meer met de synth lead meespeeld en dan sommige secties electrisch en andere juist akkoestisch.
Maar goed is maar een idee. Ik ben erg geinspireerd geraakt door je track.
Komt ook dat jouw werk erg in mijn straatje pas :)

Bekijk bijlage 3834509

Leuke track, die bijna vraagt om vocals! De 'triangle' ping die staat vrij rechts in de mix en wat mij betreft iets te prominent. Misschien wat meer naar midden of achter mixen? Verder vind ik de mix erg lekker klinken. De suggestie van @flyweight om dit te combineren met gitaar maakt het voor mij helemaal af.

Leuke track, die bijna vraagt om vocals! De 'triangle' ping die staat vrij rechts in de mix en wat mij betreft iets te prominent. Misschien wat meer naar midden of achter mixen? Verder vind ik de mix erg lekker klinken. De suggestie van @flyweight om dit te combineren met gitaar maakt het voor mij helemaal af.
Bedabkt! Die vocals komen er misschien ook, Flyweight is iets aan het koken.

ik heb de ruwe tekst maar ben eerst akkoestisch aan het oefenen als het lekker flowed ga ik het pas opnemen.
tekst moet ook nog op zijn plek vallen.

Back