The joy of a bubble!

RenAh

Ingeburgerd
Hi....
Ik ben al een behoorlijke tijd met muziek, techniek en multimedia bezig en besloot in de "COVID jaren" om en, me "min of meer exclusief op muziek te gaan richten" en, weer wat dichter bij mijn roots te komen. Dat betekent meer experiment, opnieuw uitvinden, goeie niche vinden, hoe kom ik aan geld en mijn kop stoten. Richt me vooral "muziek voor film, events, de kunsten en verhalen". 2D EN 3D. Misschien komen er wel samenwerkingen uit te voorschijn, who knows.

Thanx... Is zo. Zo voelt het ook. Maar er komt ook de nodige "stress bij kijken"... :(

Kijk, dat geeft de burger moed.... Dank voor de support.
Een slordige 20 jaar geleden heb ik een broadcast dienstverband opgezegd (...). Mijn keuze was niet zozeer voor ondernemerschap maar voor "onafhankelijkheid". Dat blijft toch altijd een beetje een spanningsveld want als puntje bij paaltje komt wil je echt "iets bepaalds doen / jouw niche vinden" en niet een soort van vrijbuiter blijven.
:)

Welkon @RenAh
Als je al een jaar of 20 vrije ondernemer bent en het tot nu toe gelukt is dan mag je er op vertrouwen dat het nu ook goed zal komen denk ik?
In ieder geval succes en dat je op het forum maar een leuke tijd hebt en wellicht een paar goede connecties op doet.

Mmmmm. Ik heb gedurende die periode gekozen voor diversiteit en echt hele verschillende dingen gedaan, me niet realiserend dat dat misschien uiteindelijk geen relevante cv oplevert. Met de keuze voor "alleen muziek" wordt mijn basis natuurlijk erg versmald en zal ik toch mijn netwerk flink moeten herzien en upgraden. Dank, succes (en ook wat support vanuit het universum) wens ik eenieder...

Back