PWM Mantis - Duofone Wasp Mk2 met OSCar filter - Chris Huggett

Ja ik vind hem ook erg tof. Goede sound, lekker veel filter opties en best wat exotische mogelijkheden die je niet zomaar op andere synths ziet.

Ik ben sowieso een groot fan van Chris Huggett, Wasp, Oscar, Supernova, en nu deze weer.

Deze komt hier wel eens een keertje. :W

Mooie filters maar ik vraag me of of geïnteresseerden zich daartoe voldoende aangetrokken voelen om deze Mantis te verkiezen boven een Peak of een Summit.

Ik hoor in de PWM Mantis toch wel een enorme bak meer karakter dan in de Peak of Summit. Enige nadeel is dat je minder voices hebt.

Heeft er eigenlijk iemand m hier? prijzen in Uk zijn pakweg 1000 euro, hier zijn ze n kwart meer. Ik had m wel eens willen proberen. Zien of t een alternatief kan zijn voor die OSCar

Hij is te duur en heeft concurrentie van de Peak en de Summit.

Hij is vooral te onzichtbaar denk ik. Volgens mij is er buiten de meest fanatieke synthnerds amper iemand die dit merk of deze synth kent. Ik zie/hoor er nooit iets over. Het helpt niet dat het design spuuglelijk is ook natuurlijk.

Had wel een oogje op zn unit. Spuuglelijk dat ook weer niet. Die Behringer zooi is vaak spuuglelijk. Idd tijden BF kijken of er leuke aanbieding langs komt.

In dit filmpje is te zien dat ze bij PWM bezig zijn met een OSCar synthesizer.
Nog geen idee wanneer ie er komt en wat de prijs zal zijn.
(filmpje nog niet helemaal bekeken,is al laat)

Ik meen me te herinneren dat je je kon inschrijven op een soort van pre-order een jaar geleden. Prijs was nogal stevig, t ging in de richting van 4k euro.

Back