• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

QuasiMidi Technox met 'al' de preset banks

Prijs
111111 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Stephen

The Gate is open: Tidal,,
Voor iemand die tot duffel kan komen ophalen, en iets te ruil heeft dat ik kan samplen ??

K heb een Technox,, met al de preset banks,, die ga ik in de praktijk/live niet meer gebruiken, die is gesampled

k heb de pot meters vervangen,,
maar dat was lame,,, dat waren geen correcte pot meters van ebay, en de bedienings reactie snelheid is hetzelfde gebleven, de oude zitten er ook nog in

tja, geen haast,, liefst niet té idee-fix'ed / te triggered op uit zijn,,,

versturen is geen optie,, want dan is't maar voor't geld te doen, en er is zoveel mogelk via ruilen, (denk ik toch)

okey,,

Laatst gewijzigd:
Back