Bass is goed voor je, zegt de wetenschap.

Patat Met

TB or not TB
das toch oud nieuws?
ik had 20 jaar geleden een botgroei stimulator.
Dat werkt ook op een lage frequentie en zorg ervoor dat je bot en spieren sneller herstellen.

Er zijn ook wel studies die aangeven dat langdurige blootstelling aan laagfrequent geluid juist gezondheidsschade kan veroorzaken (al dan niet gerelateerd aan stress of verstoorde nachtrust). Ik zou nog even wachten met naast een windmolen of koelinstallatie te gaan wonen.

Andere frequenties.
Here, we show that whole-body vibrotactile stimulation at 40 Hz leads to increased neural activity in the primary somatosensory cortex (SSp) and primary motor cortex (MOp)
daily exposure to 40 Hz vibrotactile stimulation across multiple weeks also led to decreased brain pathology.

Let ook op het selectief quoten.

Haha.. Ik stond vorige week ergens in Brabant op een terras om de muziek te verzorgen toen ik zag dat een bezoekster vlak voor een van de 18"subwoofers was gaan zitten.. nu zaten daar meer mensen maar naargelang het gezelliger werd en het volume omhoog ging, ging ik toch even polsen of het geen probleem was, het vele geluid. Ze meldde mij dat ze wel hield van die diepe trillingen.. MAW.. Geen probleem.. Ik heb er verder maar niets achter gezocht maar ik moest er toch ineens aan denken.. vrouwen weten dus intuïtief wat goed voor ze is.. 😁

Deze subs gebruik ik. 💪

Laatst gewijzigd:
haha kan me idd herrineren uit mijn Drum & Bass tijd dat bass aangenaam jeukt bij sommige vrouwen.

gadver

:P

The brown note and the sop bass generator

Vibrotactiele stimulatie werd in de laat 1800 en begin 1900 gebruikt als therapie voor hysteri bij vrouwen.

Back