• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht 8 kanaals jaren 70 vintage mixer met spring reverb! (dik ding) Maar helaas stuk

Prijs
275 Euro
Conditie
Defect

MstrFX

B T N!
Ik kwam deze zeldzame jaren 70 mixer tegen en kon het niet weerstaan om hem te kopen.
Na een uur in de 7e hemel te zijn door de eq en spring reverb, ging hij dood.
Eerst mn linker uv meter bleef hangen en daarna alleen maar gekraak. Op de een of andere manier bleef ik blij want ik dacht laat hem gewoon
restaureren en dan heb ik een dikke analoge mixer die ook als pre amp of met eindtrap gebruikt kan worden.

Anyway ik werk nu helemaal in the box en verkoop hem als stuk.
Foto is niet van mij hij staat onder mn bed dus kan op verzoek foto's sturen.
Heb de bovenkant destijds losgeschroefd (schroefjes ben ik kwijt ben ik bang maar waren geen bijzondere) verder is alles lekker ruim opgezet om zeer ruim te kunnen klussen
en niks doorgebrand zover ik kon zien en ruiken.

Anyway alles zegt me dat dit een bijzondere mixer is ondanks dat die even een flinke beurt nodig heeft.

Alleen ophalen aub.

Attachments

• Screenshot 2023-06-18 at 16.18.57.png
    Screenshot 2023-06-18 at 16.18.57.png
    638,2 KB · Bekeken: 689
Of een tip waar ik hem kan laten repareren in A’dam..

Mag ook voor 200,- weg

Loop of sloop wie is the judge?

Ik geef trouwens 10% zomer korting om m’n concurrent @demian het moeilijk te maken.

Hilarisch, verkocht aan een vriendelijk mede forumlid uit Groningen die blijkbaar al eerder iets bij me gekocht heeft. Toch leuk he dit forum 🎉

Vergelijkbare discussies

Back