Ik kwam deze zeldzame jaren 70 mixer tegen en kon het niet weerstaan om hem te kopen.
Na een uur in de 7e hemel te zijn door de eq en spring reverb, ging hij dood.
Eerst mn linker uv meter bleef hangen en daarna alleen maar gekraak. Op de een of andere manier bleef ik blij want ik dacht laat hem gewoon
restaureren en dan heb ik een dikke analoge mixer die ook als pre amp of met eindtrap gebruikt kan worden.
Anyway ik werk nu helemaal in the box en verkoop hem als stuk.
Foto is niet van mij hij staat onder mn bed dus kan op verzoek foto's sturen.
Heb de bovenkant destijds losgeschroefd (schroefjes ben ik kwijt ben ik bang maar waren geen bijzondere) verder is alles lekker ruim opgezet om zeer ruim te kunnen klussen
en niks doorgebrand zover ik kon zien en ruiken.
Anyway alles zegt me dat dit een bijzondere mixer is ondanks dat die even een flinke beurt nodig heeft.
Alleen ophalen aub.
Na een uur in de 7e hemel te zijn door de eq en spring reverb, ging hij dood.
Eerst mn linker uv meter bleef hangen en daarna alleen maar gekraak. Op de een of andere manier bleef ik blij want ik dacht laat hem gewoon
restaureren en dan heb ik een dikke analoge mixer die ook als pre amp of met eindtrap gebruikt kan worden.
Anyway ik werk nu helemaal in the box en verkoop hem als stuk.
Foto is niet van mij hij staat onder mn bed dus kan op verzoek foto's sturen.
Heb de bovenkant destijds losgeschroefd (schroefjes ben ik kwijt ben ik bang maar waren geen bijzondere) verder is alles lekker ruim opgezet om zeer ruim te kunnen klussen
en niks doorgebrand zover ik kon zien en ruiken.
Anyway alles zegt me dat dit een bijzondere mixer is ondanks dat die even een flinke beurt nodig heeft.
Alleen ophalen aub.