• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Paar spullen te koop

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

phochos

Berliner School Artist
I.v.m. omstandigheden heb ik te koop:

-Yamaha PSR DJX1 groovekeyboard, in goede staat, met adapter, 75 euro.
-Reloop USB Mixtape Recorder, geheel in nieuwe verpakking, 65 euro
-Behringer Xenyx1202FX 12 kanaals stereo mixer met effectprocessor, in goede staat, 70 euro

Bij verzending wordt het verzekerd verstuurd. Kan dit pas aangeven wanneer een item wordt gekocht bij me. Excuses hiervoor.

Alleen de Reloop USB Mixtape Recorder, de eerste versie, blijft te koop staan voor 55 euro + eventuele verzending.

De Yamaha PSR DJX1 en de BEhringer Xenyx1202FX blijven in de studio, heb even een meevallertje gehad, dus hoef ik deze niet meer te verkopen.

Alleen de Reloop USB Mixtape Recorder, de eerste versie, blijft te koop staan voor 50 euro + eventuele verzending.

Back