Gloomy - Ubermensch

Ja lekka:okdan:.....alleen de mix is een paar kilo teveel aan low end;{....daarmee haal je veel energie weg uit je track.
Hier de boel wat beter in balans gebracht....

Laterrrrrrrrrr:doei:

Attachments

• untitled.mp3
    12,4 MB
Vlammende track!!! Zware dreunen, harde klappen, dit is future-proof!!! Dit is wat je zou kunnen horen als er over een 15-tal jaren een tankbataljon door de velden scheurt.

Ja lekka:okdan:.....alleen de mix is een paar kilo teveel aan low end;{....daarmee haal je veel energie weg uit je track.
Hier de boel wat beter in balans gebracht....

Laterrrrrrrrrr:doei:
Lekker, just a dude. zo klinkt ie wel heel erg vet. Het probleem is dat ie al geupload is op Bandcamp, op Soundcloud, op Facebook en binnenkort ook op Youtube. Maar ik zal 'm wel in een mapje steken met speciale tracks, zo blijft ie alsnog vereeuwigd :)

Dank dude!

Gloomy

Vlammende track!!! Zware dreunen, harde klappen, dit is future-proof!!! Dit is wat je zou kunnen horen als er over een 15-tal jaren een tankbataljon door de velden scheurt.

Ow, wat een mooie feedback zeg. Doet me veel plezier. Mission accomplished, zou ik durven zeggen, dank je wel, Freakydile!!!

Gloomy

Track verwijderd vanwege de té expliciete titel.
door wie? er is niets ekspleciet aan. ja, zoals zoveel termen misbruikt, maar het is een term van Nietzsche (en nee, hij was níet antisemitisch, en er is maar 1 passage die enigszins dubieus in kombi met de nazi's. maar hij zou ze immens veracht hebben).
de term heeft meer te maken met, sja, men kan het zelf lezen.

overigens de naam Superman, de makers waren joods, is een vertaling van... übermensch...

Door leden van het image-line forum waarvan de grootouders gruwelijke dingen hebben meegemaakt destijds. Ik verwijt hem niets, want hij heeft wel een punt. Kijk wat de moderator antwoordde opo het draadje:

Hi there.

Gloomy has actually started removing things himself before I stepped in. I do not agree that he is a bad actor.

I am a German citizen, and of course the word that was on display here triggered a shock emotional response (my Grandma is still alive and was in the BDM) so I redacted it from the thread title. Gloomy, you could have used the term "superhuman" which expresses the same thing without that much direct relation to the 3rd Reich.

In regards to the rest of your report, mental illness and personal demons are not bannable offenses. You realize how hypocritical it would be to ban someone because of their mental illness when removing Nazi terminology from the site, I presume. I am sure you know what they did with mentally ill people. We all have our baggage- and as long as you are not lashing out against others or being egregiously offensive you should be able to say whatever the heck you want to.

Even if it is about how you think the world works and only very few people can agree with you. This is a personal project forum after all, your own view point and experiences greatly influence the stuff posted here.

Hihi :)

Thanks voor de steun, Arjan en bedankt voor de tips!

Gloomy

Back