• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Dynacord DRS-78

Prijs
350 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Takegawa

Ouwe rot
Mooie cosmetische staat, heeft wel wat aandacht nodig, recap enzo, geeft wat weinig volume en eea kraakt aan de potmeters, wordt dus verkocht als opknapper. De bodemplaat en topplaat van de behuizing ontbreken zoals bij velen omdat deze vaak ingebouwd zaten in originele Dynacord koffers. Ik heb die koffer er ook bij, alleen de ophanging voor de rack-oren van de koffer intern is eruit gehaald door de vorige eigenaar.
Ik heb er zo 350 euro voor betaald, wat een koopje is, zou er graag weer 350 euro voor terug hebben.

Ik doe vanaf nu alleen aan verzending omdat afspreken in de praktijk lastiger blijkt dan ik gehoopt had! Wordt heel degelijk verpakt met genoeg dempend materiaal rondom en de interne kaarten worden vastgezet zodat er geen schade kan ontstaan.

Ik betaal de verzendkosten.

Zoals je op de foto's kan zien;
de originele knopjes ontbreken, de plastic afstandsbusjes zitten er wel allemaal op!. De Reverb 'DELAY ms' knop heeft een plastic verloop pennetje wat is afgebroken, dit is makkelijk zelf te fixen.
De cosmetische staat van zowel de originele zeldzame koffer als de face plate zijn erg mooi! Wat krasjes op de beugels, maar niet door het zwart heen.

IMG_1562.JPG
IMG_1563.JPG
IMG_1564.JPG
IMG_1565.JPG

Back