Dagvideo 06/09/2023

Zoals beloofd zijn hier de Soundcloud links:

Ik vind deze zelf het mooiste, omdat het refrein een zeer goed (in mijn oren) akkoordenpatroon is. Het is het genre World, ik denk beetje country achtig:

Deze is een dance track:

En als laatste een rock nummer dat jullie misschien nog kennen:

Laat maar weten wat jullie ervan vinden!

Heel erg goeie muziek, goed gemixed en gemastered. Eén dingetje; ze kunnen allemaal wat variatie gebruiken.

Succes!

Gloomy
Ja dat begrijp ik maar ik ga het toch zo verder doen :) Bedankt om te luisteren Gloomy! Het kost zeker tijd om dat te doen en ik apprecieer dat zeker.Ik moet wel zeggen dat ik nu bij sommige track, zoals bij free yourself, een pauze moment inlas waar ik geen akkoorden speel, dit toch om een beetje variatie te krijgen.
Het probleem is dat ik niet echt een melodie speel... ik moet het dus doen met wat het keyboard mee geeft. Dat is een keuze natuurlijk maar de beste keuze voor mij. Ik probeer daarom ook de liedjes niet te lang te maken.
Ook probeer ik toch variatie te krijgen door de variatie buttons te gebruiken waardoor extra instrumenten in en uit het spel gaan.

Laatst gewijzigd:
Heel erg goeie muziek, goed gemixed en gemastered. Eén dingetje; ze kunnen allemaal wat variatie gebruiken.

Succes!

Gloomy
Ik heb mogelijk een manier gevonden om het iets minder eentonig te maken en niet teveel van men stijl te moeten veranderen. De liedjes morgen zullen dat nog wel niet hebben omdat ik die al gemaakt heb, maar ik ga er proberen vanaf nu rekening mee te houden.
Ik denk een manier te hebben maar ben niet zeker.

Back