JimmyEyckmans
Beta The Mad Scientist
Een simpel deuntje gemaakt met het ritme 033 Rolling Rock uit de Pop/Rock afdeling van het keyboard Roland BK-3.
Tempo is 109BPM. Als instrument heb ik het OTS (One Touch Setting) instrument 0635 Blowed Tenor gebruikt.
Als je het een tof deuntje vindt kan je het altijd gratis downloaden op mijn website:
Tweede track is een simpel deuntje gemaakt met het ritme 044 Peas Disco uit de Disco/Dance afdeling van het keyboard Roland BK-3.
Tempo is 128 BPM. Als instrument heb ik het OTS-instrument 0495 Hollow Mini gebruikt.
Als je het een tof deuntje vindt kan je het altijd gratis downloaden op mijn website:
Tempo is 109BPM. Als instrument heb ik het OTS (One Touch Setting) instrument 0635 Blowed Tenor gebruikt.
Pop/Rock / Roland BK-3 / Roland | Master The Keyboard
Alle tracks met ritmes uit de Pop/Rock afdeling van het arranger keyboard Roland BK-3.
www.masterthekeyboard.be
Tweede track is een simpel deuntje gemaakt met het ritme 044 Peas Disco uit de Disco/Dance afdeling van het keyboard Roland BK-3.
Tempo is 128 BPM. Als instrument heb ik het OTS-instrument 0495 Hollow Mini gebruikt.
Disco/Dance / Roland BK-3 / Roland | Master The Keyboard
Alle tracks met ritmes uit de Disco/Dance afdeling van de Roland BK-3.
www.masterthekeyboard.be