• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Behringer ADA 8200

Prijs
125 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

vipal

Ouwe rot
te koop: 125 euro.
nieuwstaat, weinig gebruikt, perfect functionerend
verkoop 'm omdat ik mijn oude geluidskaart ga gebruiken als alternatief
afhalen of verzenden, verzendkosten komen er bij

ada verkocht, blijft over digimax d8 voor 75 euro

plus erbij gekomen:

[de tekst is van de grote marktplaats site waar ook de foto's staan (Advertentienummer: m2033719403)]

Te koop:BFE Equalizer paar (dubbel mono) in 19 inch rack, 200 euro

Deze EQ's zijn op basis van 2 'broodjes' uit een BFE console. De module klinkt al goed in neutrale stand.

Wat biedt deze module:
  • Gain categorie instellingen; keuze van 3 verschillende bereiken (Line -12 dB, mic +10 dB, Mic + 42 dB)
  • Gain instelling: 0 dB tot +34 dB op gekozen bereik
  • Lowcut/HPF 80 Hz
  • Treble instelling met keuze van -15 dB tot + 15 dB
  • Mid instelling: keuze van frequentie 0,7 k tot 5,6 k Hz
  • Mid instelling: keuze van -15 dB tot +15 dB
  • Bass instelling: keuze van -15 dB tot +15 dB
Het is een goed werkende DIY rackmodule die ik 3 jaar geleden van iemand heb gekocht. Kant en klaar, met voeding in de unit. Je kunt direct de audio in- en outputs inpluggen. Zie laatste foto voor achterkant.

Bij mij uit te proberen.

Werkt heel goed voor kicks in EDM, die krijg je met geen enkele plugin zoals het met deze module kan. Maar het is vrij onorthodox werken, dat moet je liggen. Heb je budget voor de mooie BFE Filtek modules zoals vintagetools in duitsland ze verkoopt dan zal dit niet iets voor je zijn maar dan heb je het al snel over 10 keer de prijs van deze set.

ik verkoop de module omdat ik helemaal naar software ga. vraagprijs 200 euro

Back