digit62
These are not the Droids you're looking for
Cut Down The Sycamore Tree
It's all about cutting down trees. The SP-16 and the Animoog decided to cut down a Sycamore.
Die boom moest gewoon tegen de grond!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

De Animoog wordt live 'gespeeld'. Staat op een drone en krijgt de live modulatie via de x-y en orbit in sync met de SP-16.Leuk stukje idd.
Ben ook met de SP16 aan het pielen.
Moest wel ff zoeken naar 'animoog'
Heb je loops van de animoog in de SP16 opgenomen?
de hartverscheurende kraak laat ik aan je verbeelding overhola Digit62,
leuke track!
Ik hoor alleen de boom niet omvallen
groeten van andreos.

Is natuurlijk plataan héElsdoorn?

Deze ook maar gelijk meegenomen? Sycamore Gap Tree - Wikipedia.![]()
Cut Down The Sycamore Tree
It's all about cutting down trees. The SP-16 and the Animoog decided to cut down a Sycamore.on.soundcloud.com
Die boom moest gewoon tegen de grond!
Bedankt voor de feedback. Ik ben de SP-16 aan het leren gebruiken en klopt wat je zegt dat er een DnB groove bij kan.Erg lekker.
Mag ook wel een double time DnB ritme + bass onder
Hij doet me denken aan een track van Ed Rush & Optical, misschien dat het daardoor komt.

Ik denk trouwens dat het Aphrodite was. Of misschien was het een track van zo'n verzamelaar van spinning records met 2 CD's. Eén had een bonus CD en die begon dan heel chill en ging dan los.Bedankt voor de feedback. Ik ben de SP-16 aan het leren gebruiken en klopt wat je zegt dat er een DnB groove bij kan.
Ed Rush & Optical is mighty praise![]()
Gevonden.Bedankt voor de feedback. Ik ben de SP-16 aan het leren gebruiken en klopt wat je zegt dat er een DnB groove bij kan.
Ed Rush & Optical is mighty praise![]()
Gevonden.
Het is een totaal ander nummer, maar die duistere gong achtige toon doet me aan jouw nummer denken.
Ik weet nog precies toen ik die voor het eerst hoorde. Heerlijk!Wat een vette schijf!!!!