lastige tijd om synths te verkopen? recessie?

Wij hadden ook die met cv maar ik was er persoonlijk niet zo tot aangetrokken.

Heb jij de Maniken Schrittmacher (als ik het goed schrijf) weleens getest?

Ik had wat pedalen die wat moeizaam verkochten, en ineens waren die allemaal weer in een week weg. Geen één via SF overigens.

Ik ben ook wel aardig wat kwijt, zelfs kabels maar hoe gaan de grote jongens?

Die koma Utilities is vast lastig?

Heb al een tijd geen “grote jongens” te koop gehad, mijn studio is vrij stabiel momenteel :D de Utilities loopt voor geen meter, maar die is ook wel erg niche.

ik niet nee.

Heb al een tijd geen “grote jongens” te koop gehad, mijn studio is vrij stabiel momenteel :D de Utilities loopt voor geen meter, maar die is ook wel erg niche.

Ja eens, ik ben zelf heel blij met de koma Utilities, kan hem iedereen aanraden. Ik was eerst teleurgesteld ivm m’n kilo to prijs bias.

Voor mij is de pulsar 23 te ingewikkeld, ik ben te dom voor dat gepatch. Laat staan dat ik er nog een utilities bij zou hebben. Als ik eens moed en zin heb, ga ik m aansluiten als drumbrain - als dat saai blijkt gaat ie er uit. Het handige aan te dom zijn is dat ik ver weg blijf van modulair spul :D

Pulsar-23 is juist een van mijn favorieten voor alle percussie/noise fx die niet realistisch of klassiek moet klinken.

Voor mij is de pulsar 23 te ingewikkeld, ik ben te dom voor dat gepatch. Laat staan dat ik er nog een utilities bij zou hebben. Als ik eens moed en zin heb, ga ik m aansluiten als drumbrain - als dat saai blijkt gaat ie er uit. Het handige aan te dom zijn is dat ik ver weg blijf van modulair spul :D

Koma is leuk spul, je kunt de Utilities ook hard-wiren met 4 tracks in en 1 sent/returun. Het maakt m’n Drumlogue Pro klinken voor relatief weinig.

Laatst gewijzigd:

Ik heb die wel eens gehad. Een soort poor mans Cirklon. Is wel grappig op een aantal vlakken, maar niet interessant genoeg vond ik. Dan is de Cirklon echt veeeeel uitgebreider.

Bij mij vliegt het allemaal de deur uit de laatste tijd, maar mijn prijzen zijn ook vaak scherp. Zo heb ik laatst nog de Kijimi binnen drie dagen verkocht. Had ik echt niet verwacht om de prijs. De kerel waar ik hem van kocht had hem 6 maanden te koop staan. Mede om die reden kon ik hem scherp inkopen en ik heb hem voor dezelfde prijs weer te koop gezet. Poef, weg....

Had wel bijna Cwejman modules gekocht op reverb. Ik kwam er dus achter dat als je laag bied je op een gegeven moment een verkoop treshold prijs ziet… ik wil zelf eigenlijk leren om nog betere Diy’s te maken.

Bij mij vliegt het allemaal de deur uit de laatste tijd, maar mijn prijzen zijn ook vaak scherp. Zo heb ik laatst nog de Kijimi binnen drie dagen verkocht. Had ik echt niet verwacht om de prijs. De kerel waar ik hem van kocht had hem 6 maanden te koop staan. Mede om die reden kon ik hem scherp inkopen en ik heb hem voor dezelfde prijs weer te koop gezet. Poef, weg....
Ik bied €1500 voor je OP-XY.

Wat ik vaak zie bij modules die te koop staan is dat de duurdere en interessante modules van Make Noise, Intellijel, Xaoc,VPME enz toch vaak stevig aan de prijs blijven, die zakken niet zo hard.

Back