Nieuwe soldeerclub omgeving Nijmegen, interesse?

LAB_

collapse
Hoi
Ik ga een nieuwe soldeerclub beginnen.
Het doel is een gezellig maandelijks bijeenkomst van synthbouwers, DIYers en enthousiastelingen.
We kunnen bouwen aan projecten, informatie uitwisselen en elkaar helpen ideeën uit te voeren.

Ik heb 8x soldeerstations en kleine gereedschappen beschikbaar.

De locatie is in Beek - Berg en Dal (dit is in de buurt van Nijmegen), in de gemeenschappelijke ruimte van mijn woongroep.
Er is plek voor maximaal 10 personen.

De eerste keer zal in November zijn, op een nog nader te noemen datum.
Dus hierbij : wie heeft interesse?

Reageer in de thread!
Zodra er een leuk groepje bij elkaar verzameld is, kunnen we een datum prikken voor de eerste keer :)

Qua dag: ik zat zelf ook aan donderdag avond te denken.
De locatie is in Beek-Berg en Dal

ik maak een lijstje met geïnteresseerden en stuur jullie later een PM met details

Leuk initiatief!
Als het in de buurt zou zijn zou ik het ernstig overwegen, temeer daar ik op het moment een creatief idee probeer uit te werken en ik daar eigenlijk de benodigde kennis van elektronica voor ontbeer.

Nijmegen is echter niet echt doenlijk vanuit de Zaanstreek.
Evengoed succes gewenst!

Onder voorbehoud zeker geïnteresseerd. Vanuit Arnhem Zuid ook zeker te doen. Heb je plek voor een absolute beginner?

@bijlevel niet specifiek voor synths maar ik ben net lid geworden van pixelbar, een hackerspace in rotterdam, waar ik meestal woensdag avond met mn eigen eurorack projectjes bezig ben.

Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
Hackerspaces zijn een soort "clubhuis voor nerds" waar meestal, onder andere, gedeelde werkruimtes met soldeer-stations, 3d-printers, lasercutters, en andere ongein te vinden zijn. Deze zijn meestal minder strak en officieel georganiseerd als Makerspaces, waar je bijvoorbeeld tijd kunt huren bij zo'n apparaat.

Puur bedoelt als een community ruimte waar materialen en kennis gedeelt worden om gezamelijk aan projecten te werken of workshops te organiseren.

Super tof initiatief! maar helaas iets te ver rijden voor mij.

De eerste keer is op donderdag 23 nov.
Ik heb jullie een PM gestuurd. Als er nog meer mensen willen komen, stuur me even een berichtje!

Back