Ballroom Tell Me Why

Je bent ze er wel achter elkaar aan het uitgooien :okdan:

Vind deze niet slecht en de beste van wat ik deze week van je heb gehoord. Speel je alles live in, is midi, of hoe maak je dit? Luisterend op m'n laptop, zou ik eventueel als feedback geven dat het hoog van (ik denk het koperwerk) net iets te veel is. Het geluid valt weg rond 1:41.

Ik heb er inderdaad een aantal al gemaakt, probeer er eentje per dag te delen. Ik speel het live in, behalve de akkoorden omdat dat onmogelijk is soms, ik speel soms akkoorden met twee handen.
Ik neem dus eerst de akkoorden op op keyboard en speel dan daarop de melodie. Ik kan daar niets aan veranderen, is geen midi maar audio. Is maar 1 track, daarom dat mixen niet echt meer gaat.Bedankt dat je me meld dat het geluid wegvalt, dat kan soms gebeuren door het masteren, ik heb het liedje niet gehoord erna... ik zal het opnieuw masteren en dan zou het opgelost moeten zijn denk ik.

PS: geluid valt niet weg bij mij?

Laatst gewijzigd:
Ik heb er inderdaad een aantal al gemaakt, probeer er eentje per dag te delen. Ik speel het live in, behalve de akkoorden omdat dat onmogelijk is soms, ik speel soms akkoorden met twee handen.
Ik neem dus eerst de akkoorden op op keyboard en speel dan daarop de melodie. Ik kan daar niets aan veranderen, is geen midi maar audio. Is maar 1 track, daarom dat mixen niet echt meer gaat.Bedankt dat je me meld dat

het geluid wegvalt, dat kan soms gebeuren door het masteren, ik heb het liedje niet gehoord erna... ik zal het opnieuw masteren en dan zou het opgelost moeten zijn denk ik.

Hola niet zo slim dan.
Als je je track niet eerst afluisterd.
En hetzou ook niet verkeerd zijn om naar anderen leden te luisteren en misschien een kommentaar te geven.

Groeten van andreos.

Hola niet zo slim dan.
En hetzou ook niet verkeerd zijn om naar anderen leden te luisteren en misschien een kommentaar te geven.

Groeten van andreos.
Ik ben uren bezig aan een track, ik verander die ook constant, uiteindelijk bent ge dat beu gehoord en dan kan er al eens een track inderdaad tussen zitten dat ge op hoop van zegen online zet. Ge luistert daar later dan wel naar, zoals naar deze.
Er is dus ook helemaal naar mijn weten geen geluid dat wegvalt.

Ik ben veel bezig inderdaad met muziek maken. Soms geef ik wel eens een commentaar maar ben meer bezig met muziek te maken. Het is dan ook dat muziek maken dat mijn passie is en niet zozeer muziek luisteren. En het enige dat ik ga zeggen is dat ik het goed vind want ik ben niet zo voor commentaar geven om eerlijk te zijn. Enkel of ik het goed vind of niet. En als ik het niet goed vind zeg ik gewoon niets.

Hola niet zo slim dan.

Groeten van andreos.
Ik heb dan ook momenteel 14 tracks waar ik mee bezig ben, die ik op drie dagen heb gemaakt, met deze het beste gemastered te krijgen, zo ben ik nu weer bezig met alle tracks te herwerken, door de exciter op de masteringchain weg te laten, zodat het ietsje minder helder klinkt. Ik had immers ergens anders commentaar gekregen dat het heel goed was maar dat ik vooral bezig was met alles zeer bright te maken en dat deed ik met die exciter. Ik heb altijd gedacht of het niet net iets teveel was, heb dus besloten die overal af te doen en ben dat nu aan het doen en aan het hermasteren. Sorry dus dat ik op deze moment bezig ben met muziek maken. Ik maak altijd muziek. Ik moet me dwingen om geen muziek te maken. Het spijt mij dat jij dat niet begrijpt.

Als je opbouwende kritiek (of feedback, dat iets vriendelijker klinkt) lastig kan verdragen, sorry dat kan je niet alleen verwachten, maar het is ook nuttig. Het is allemaal advies he, dat kan/mag je gewoon naast je neer leggen.

Andreos heeft zich keurig netjes uitgedrukt, als jij ongecontroleerd dingen post, dan kan je dit verwachten: Het laatste dat je dan zou moeten doen, maar dat is geheel aan jou, is met smoezen komen druk druk.. ja, dan is het dus gewoon niet af :D

Je zegt dat je dingen niet kan veranderen, dit is het SF.. kan niet bestaat niet. Je kan a) beter akkoorden leren spelen b) andere gear kopen c) enz enz enz

Dus, dat kan je wel! Tell me Why, dat niet kan :) ik zie geen enkel technisch beletsel.

Als je opbouwende kritiek (of feedback, dat iets vriendelijker klinkt) lastig kan verdragen, sorry dat kan je niet alleen verwachten, maar het is ook nuttig. Het is allemaal advies he, dat kan/mag je gewoon naast je neer leggen.

Andreos heeft zich keurig netjes uitgedrukt, als jij ongecontroleerd dingen post, dan kan je dit verwachten: Het laatste dat je dan zou moeten doen, maar dat is geheel aan jou, is met smoezen komen druk druk.. ja, dan is het dus gewoon niet af :D

Je zegt dat je dingen niet kan veranderen, dit is het SF.. kan niet bestaat niet. Je kan a) beter akkoorden leren spelen b) andere gear kopen c) enz enz enz

Dus, dat kan je wel! Tell me Why, dat niet kan :) ik zie geen enkel technisch beletsel.
Ja ik snap allemaal niet goed wat ik verkeerd heb gedaan maar okay geen probleem. Ik doe gewoon verder. Ongecontroleerd dingen posten... ik post dagelijks 1 nieuw liedje... en dan reageer ik op de commentaren die ik krijg... dan krijg ik onder mijn voeten dat ik geen commentaar geef en dan komt gij nog verder onder mijn voeten geven dat ik geen kritiek kan verdragen en ongecontroleerd dingen post.Ik word hier serieus aangevallen op mijn persoon, dat ik niet naar anderen luister, dat ik geen kritiek kan verdragen ik snap allemaal echt niet waar het over gaat.Ik post gewoon elke dag een nummer dat ik gemaakt heb en reageer dan op de comments erop.

Blijkbaar ben ik weer serieuze dingen aan het mis doen. Mag ik aub muziek maken? Mensen lief toch, wie kan er geen kritiek verdragen? Mijn kritiek op jullie is dat jullie zeveraars zijn van het eerste uur die mij hier een beetje komen onnozel maken, ik zou niet weten waarom maar ik ben opeens een hele slechte en al dat ik verdorie doe is elke dag 1 track posten van een liedje dat ik heb gemaakt en dan op de comments ervan reageren.

Zevert is tegen een ander, ik ben constant bezig met men liedjes te bewerken, met ze op punt te krijgen, dat kost tijd ze vriend. Sorry dat ik mijn tijd daar aan beslis te verdoen dan aan uw zever te komen beluisteren eh, ik heb maar 24 uur in een dag. Ik heb ook al zelf commentaar gegeven op anderen hun liedjes, daar gaat het wel over eh vriend.Welke commentaar krijg ik nu? Dat het geluid wegvalt? Het valt nog geen eens weg, krijg ik naar men voeten dat ik geen kritiek kan verdragen.

Ik spendeer nu ook aandacht en tijd aan u zeveraar, tijd dat ik eigenlijk moet bezig zijn aan mijn muziek want heb verdorie heel veel werk want ben alles beter aan het maken. Nu ook, snapt ge? Ik kom gewoon eens kijken en ik word hier afgebroken tot en met en dat is allemaal normaal.

Dat ik echter een liedje per dag post en op de commentaren kom reageren, is NIET normaal.

Goed, maar zwijg dan gewoon tegen mij en kom niet meer naar men liedjes luisteren, heb wel wat beter te doen dan met zeveraar zoals u bezig te zijn.

Eigenlijk krijg ik langs de ene kant commentaar niet genoeg tijd te spenderen aan mijn muziek, want ik luister nog geen eens ernaar als het af is, wat uit de context is gerukt en anderzijds krijg ik dan weer commentaar dat ik niet genoeg hier kom luisteren naar anderen hun muziek.

Ja ik weet niet uit hoeveel mensen gij tegelijk bestaat, maar ik maar uit eentje. Ik kan dus ofwel tijd aan muziek spenderen, wat ik tracht te doen of tijd aan jullie spenderen, wat ik soms ook doe maar niet veel inderdaad.

Kijk het muziek bewerken neemt VEEL tijd in beslag, dat is niet leuk. Ik maak liever muziek. Ik zit dus ook te wachten om iets nieuws te kunnen maken. Toch krijg ik constant ideeën door feedback of ingeving en verander ik alles. Dan kan ik geen nieuwe muziek maken en ben ik daarmee bezig: dat kost HEEL veel tijd.

Ik heb nu 14 tracks hier, die ik terug opnieuw allemaal moet bewerken, want ik ga het iets minder helder maken. Dat kost veel tijd. Want ik moet ook nog eens beluisteren elke keer dat ik geen fouten hoor, daarom dat ik dat soms met het eindproduct niet meer doen, omdat ik verder wil. Ik wil verder doen.

Ik wil altijd verder doen. Ik wil niet wachten, ik wil niet stamelen, ik wil verder doen. Snapt ge? Nu ook eigenlijk want ik heb veel werk.

Ik vind het dus niet okay dat er hier een slecht beeld van mij word neergezet. En dat ik slecht word gepraat en dat dat normaal is, ik heb niets verkeerds gedaan anders dan mezelf verdedigt.

Ik neem dus eerst de akkoorden op op keyboard en speel dan daarop de melodie. Ik kan daar niets aan veranderen, is geen midi maar audio. Is maar 1 track, daarom dat mixen niet echt meer gaat.Bedankt dat je me meld dat het geluid wegvalt, dat kan soms gebeuren door het masteren, ik heb het liedje niet gehoord erna... ik zal het opnieuw masteren en dan zou het opgelost moeten zijn denk ik.

Het geluid wat wegvalt, wat ik daarmee bedoel, is het hoog waar ik eerder op wees (het hoog wat te veel aanwezig is naar mijn idee).

Het geluid wat wegvalt, wat ik daarmee bedoel, is het hoog waar ik eerder op wees (het hoog wat te veel aanwezig is naar mijn idee).
Ah dat begrijp ik zeker al beter, ja inderdaad, dat kan goed het probleem geweest zijn, ik heb een andere chain gevonden voor neutron momenteel en master het met masteringbox. In releases heb ik wat ik momenteel heb.Ik ga niet elke post een nieuwe link zetten want dan komen al die posts bovenaan en dat hoeft niet. In releases is men eerste "album" geplaatst en ik ga het proberen in die richting te houden. Het zou normaal minder high moeten zijn, ben een heel andere weg met neutron op gegaan.

Back