• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Moog Matriarch

Prijs
1800 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

LocalTrack19

Stamgast
Mijn 2 maanden oude Moog Matriarch blijkt toch minder goed in mijn workflow te passen, dus voor een goed bod wil ik hem weer doorverkopen. Heeft nog garantie en komt uiteraard inclusief patch kabels, verpakking en een handige add-on (Rearview) waarmee je ook de patch points op de achterkant beter kunt zien.

Oh ja, het is de Color versie

Foto’s zijn op verzoek beschikbaar, inclusief bon voor garantie. Ik sta open voor ruil, interessant voor mij is een Korg Prologue 16, een Juno 106 of een Juno-X of iets vergelijkbaars. En anders worden we het over de prijs vast wel eens

Back