Het Black Friday 2023 VST plugin aanbiedingen draadje

Order Complete​

Product NameDeliveryUnit Price
(incl. VAT)
QuantityTotal
(incl. VAT)
Vengeance Producer Suite Avenger 2 Upgrade
Vengeance Producer Suite: Avenger 2 Upgrade

electronic119.00 EUR1119.00 EUR
Coupon Code: FRIDAY (33%)-39.27 EUR
Order Total: 79.73 EUR
(includes 21% VAT to 65.90 EUR: 13.83 EUR)

Mmm effe gechecked weet niet hoor..,

Voor die €80 heb ik het wel gedaan, maar achteraf gezien weet ik het ook niet. Vind het design niet zo mooi, wat ik persoonlijk wel een belangrijk punt vind. Wel handig is de nieuwe drum ding. Je hebt nu de mogelijkheid om alle drum samples stuk voor stuk overzichtelijk te beluisteren en vandaar uit in de drum sampler te plaatsen. Er zullen vast nog wel andere mooie/handige dingen zijn. De eerste vind ik nog altijd een dikke synth met onwijs veel mogelijkheden. Misschien wel (voor mij) de best soft synth.

Hmm €80 voor Avenger 2 update is een gewetensvraag. Ik vind de originele een goede power synth en gebruik hem met enige regelmaat als ik jingles of achtergrond kaas moet maken voor dingen (met name presets en expansions voor snelle resultaten). Maar verder vind ik het ook weer niet echt heel leuk of inspirerend dat ik meteen met mijn flappen ga zwaaien.

Hmm €80 voor Avenger 2 update is een gewetensvraag. Ik vind de originele een goede power synth en gebruik hem met enige regelmaat als ik jingles of achtergrond kaas moet maken voor dingen (met name presets en expansions voor snelle resultaten). Maar verder vind ik het ook weer niet echt heel leuk of inspirerend dat ik meteen met mijn flappen ga zwaaien.
agh het is gewoon een cheesy yamaha tyros™ wannabe bruiloften en partijen synth, maar daarom juist wel grappig. Die italopacks enzo, lekker fout.
Je kan er wel erg diep ingaan, net zoals bij Falcon3, maar daar heb ik allemaal geen zin an.

Weet niet of 'ie al voorbij kwam. Zit in het buitenland en had geen tijd het hele draadje te lezen. Mooie drumsounds.

Goran Grooves drum libraries met 40 procent korting:

Save 40% off the lowest displayed price on any individual product
- Save 10% on the Producer Collection
- The discount is calculated automatically and displayed in the cart/checkout.
- It cannot be combined with other discounts or coupons, except for the Producer Collection, where you can receive credit for previous plugin purchases.

linkje: GoranGrooves Library

Voor die €80 heb ik het wel gedaan, maar achteraf gezien weet ik het ook niet. Vind het design niet zo mooi, wat ik persoonlijk wel een belangrijk punt vind. Wel handig is de nieuwe drum ding. Je hebt nu de mogelijkheid om alle drum samples stuk voor stuk overzichtelijk te beluisteren en vandaar uit in de drum sampler te plaatsen. Er zullen vast nog wel andere mooie/handige dingen zijn. De eerste vind ik nog altijd een dikke synth met onwijs veel mogelijkheden. Misschien wel (voor mij) de best soft synth.

Ja joh het is toch ook helemaal wie er achter de knoppen zit, ik kreeg alleen effe een foute visual van een bierstube kelder een heel veel leer

Order Complete​

Product NameDeliveryUnit Price
(incl. VAT)
QuantityTotal
(incl. VAT)
Vengeance Producer Suite Avenger 2 Upgrade
Vengeance Producer Suite: Avenger 2 Upgrade
electronic119.00 EUR1119.00 EUR
Coupon Code: FRIDAY (33%)-39.27 EUR
Order Total: 79.73 EUR
(includes 21% VAT to 65.90 EUR: 13.83 EUR)
hoe heb je dit gedaan, nog even afgezien dat die site er aan alle kanten uitklapt inmiddels, krijg ik in mijn avenger account geen link om die upgrade te kopen?

hoe heb je dit gedaan, nog even afgezien dat die site er aan alle kanten uitklapt inmiddels, krijg ik in mijn avenger account geen link om die upgrade te kopen?
blijven refreshen :)

Haha.. Bij mij ook.. ik zie na inloggen op mijn account wel de soundpacks maar niet de upgrade.. kan wel 2 los kopen..

die v-man app is ook buggy, je moet soms een paar keer proberen dan komt ie wel, ben ook 30min bezig geweest

Net gelukt om mijn account te laden en via nieuw product toevoegen kreeg ik een upgrade.. weet niet precies verder maar kon betalen.. Ik heb alleen nog geen email ontvangen na de aankoop.. vreemd..

Heb jij wel een email ontvangen @Septic

ben overigens ook gezwicht voor die native komplete 14 upgrade voor 99 euro, onder andere kontakt 7 full version en een enorme hoeveelheid aan extra libraries and sound sets was de moeite wel waard vond ik

Heel sympathiek en een prima prijs. Alle packs krijg je in verschillende smaken: clean, dirty, saturated etc. In combinatie met bijvoorbeeld Battery of XO (50% korting nu) is dit ook erg leuk. In XO kan ik bijvoorbeeld drumpatterns afspelen met alleen Samples from Mars. Of een specifieke drumkit van ze. Instant inspiratie.
Goeie tip die XO, kende ik niet, maar zocht wel zoiets 🙂👍

Heel sympathiek en een prima prijs. Alle packs krijg je in verschillende smaken: clean, dirty, saturated etc. In combinatie met bijvoorbeeld Battery of XO (50% korting nu) is dit ook erg leuk. In XO kan ik bijvoorbeeld drumpatterns afspelen met alleen Samples from Mars. Of een specifieke drumkit van ze. Instant inspiratie.
hele pack staat sinds vorige BF 22 geladen in mijn Deluge, top!

U-hé DIVA zie ik aan alle kanten voorbij komen maar zie niemand over ZEBRA? nu 99,- en is al jaren mijn nr1, zo veel extra’s door de jaren heen.. zoveel gratis presets. Ook randomize.. echt de moeite waard. Voor wat het waard is, Junky xl heeft hem zeer veel gebruikt.

Modulair zonder virtuele kabels!

Rob Papen virtual synthesizers, instruments and effect plug-ins. heeft mooi met code happy23 25% korting tot en met aanstaande maandag. Leuk voor de recente nieuwe releases als Go2-X en de wederopstanding van Albino met Albino 3 Legend, of juist ook eerdere synths en fx. Geldt niet voor upgrades, ik heb sowieso met 25 Euro een goedkope upgrade naar Go2-X kunnen hebben. Daar laat ik het ook bij qua uitgaven dit jaar. :)

Back