Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hehehe.. Als je met een DAW gaat werken is het te hopen dat je geen app nodig gaat hebben.. ik dacht dat mijn Zoom am7 geen direct monitoring had met FL mobile.. die werkte alleen met het appje.. video opnemen ging wel dacht ik.. dus dan moet videobellen ook wel lukken..Ik ben vooral benieuwd naar stereo opnames met die AKG Lyra via mijn android telefoon. Ik heb al een zoom h1n, maar dit is weer wat anders.
En mocht m'n vriendin willen videobellen met iemand dan ram ik gelijk deze mic voor haar snufferd "hier mop, dan kunnen ze je in ieder geval goed verstaan".

Heb je deze knop geprobeerd ?Toch nog even verder onderzocht.. volume of de DAW return flink terugschroeven lijkt de kraakjes in de opname te doen verminderen / verdwijnen.. afhankelijk van het materiaal.. Volume op 60% of DAW return (master op -6 á 7 db bij recorden en de opnames zijn bruikbaar zonder enige vorm van kraakjes, voortkomend uit de pieken van hetgeen je monitored..
Ik weet niet of het aan mijn exemplaar ligt?? Ik lees geen enkele review waar dit probleem ook wordt benoemd.. iemand die dit zou kunnen testen?? De klank is goed en als die kraakjes niet in de AKG Lyra thuishoren weet ik dat ik de mijne kan terugsturen en omruilen voor een goed werekend exemplaar..![]()
Hi. Het is geen gain instelling.. als het volume over de 60 % staat is er geen gekraak.. of de master kun je ook terugzetten maar dit wil je liever niet..

is saxofoongeluid per definitie niet te hard om rechtstreeks van die kleine afstand in een condensator microfoon te blazen ?