Lekker verf op je gear kliederen

Dorian Urac

Aaaaaarrghhhhh!!!
Hola, zijn er meer onaangepaste barbaren hier, die hun gear lekker onder smeren met verf, stickers en googly eyes? Ik doe dat met gitaarpedalen, gewoon omdat het punk :duivels: is, en omdat ze toch nooit doorverkocht worden. Geef toe: hoe blij is ’t als je je studiootje induikt en al die pedaaltjes je aanstaren met hun googly eyes?!

Vroeger ook nog wel een mengtafel roze geschilderd met paarse stippen, en een cassettedeck ondergekotst :r met fluor geelgroene verf (alsof er een alien naast is ontploft).

PUnKs NoT DeAD!!!

Attachments

• Pedalen 1.JPG
    Pedalen 1.JPG
    200,3 KB · Bekeken: 262
  • Pedalen 2.JPG
    Pedalen 2.JPG
    268,6 KB · Bekeken: 187
  • Pedalen 3.JPG
    Pedalen 3.JPG
    101,3 KB · Bekeken: 170
  • Pedalen 4.JPG
    Pedalen 4.JPG
    105 KB · Bekeken: 195
Laatst gewijzigd:
Zeker wel. Mijn Roland tr8 kreeg na t verven een schuur beurt en dymo labels.

Zeker wel. Mijn Roland tr8 kreeg na t verven een schuur beurt en dymo labels.
Heel cool. Doe vooral geen moeite als je het niet zo bij de hand hebt liggen, maar 't zou grappig zijn als mensne fotoos gaan plaatsen van hun creatieve uitspattingen :)

Heel cool. Doe vooral geen moeite als je het niet zo bij de hand hebt liggen, maar 't zou grappig zijn als mensne fotoos gaan plaatsen van hun creatieve uitspattingen :)
foto heeft zelfs synth memes gehaald, als ik m tegenkom zie je t wel... Soms doet de fabrikant t zelf:
Schermafbeelding 2023-11-30 om 14.52.36.png

Laatst gewijzigd:
o kijk was snel gevonden. Ook vanbinnen is ie aangepakt: zwarte stift over de leds zelfs een oude PAR kleurenfilter er over zodat die ellendige felle shit minder is, en no more green paint :)
als je m wil horen gaat je dat ahv de foto nog lukken ook.

Scherm­afbeelding 2023-11-30 om 14.56.12.png

@klinkske Dat is i.d. al stukke beter! Ik vond dat nieuwe Roland spul altijd zo'n gruwelijk lelijke kerstboom, met al die groene en rooie lampjes. Brrr. Heb het daarom nooit willen luisteren of testen, bang dat ik voor de sound zou vallen (zegt de man die z'n mengtafel roze met paarse stippen schilderde :dubbel:

Ik zou helemaal parakinetisch worden van al die stickers en versieringen. Doe mij maar origineel zodat ik kan lezen aan welk knopje ik draai. Dus eigenlijk ook geen sfeerverlichting maar gewoon TL buizen want mijn ogen doen het niet meer zo goed...

Ik zou helemaal parakinetisch worden van al die stickers en versieringen. Doe mij maar origineel zodat ik kan lezen aan welk knopje ik draai. Dus eigenlijk ook geen sfeerverlichting maar gewoon TL buizen want mijn ogen doen het niet meer zo goed...
WARNING: Zet dan NOOIT, ik herhaal NOOIT een stap in mijn bescheiden studiootje.;) Overal gekleurde (disco) lampjes, tot in alle hoeken Indiaase kussens met wilde prints, een walvis aan het plafond (don't ask), vrolijk gekleurde patchkabeltjes, yoga matten in alle kleuren, speelgoed robots, creepy Blythe popjes (zoek die maar op; of nee doe eigenlijk maar niet, want dan word je misschien bang :dubbel:

@Dorian Urac

Quote van jouw van uit een andere post

wil je een ruwe ongepolijste anarchist zijn of iemand die z'n tuintje netjes aanharkt en z'n overhemden strijkt?

Ik wil eerder een ongepolijste anarchist zijn.

Maar mijn minnaressen euhm ik bedoel mijn synths moeten
“immaculate” blijven

😁

Hoewel commercieel: Die Polytracker Legowelt editie vindt ik dik oké, het is dat ik geen interesse heb in een Polytracker maar ben best te spreken over Danny zijn creatieve output (old-school ecoline memories). In het rijtje (tot nu toe) ben ik vooral gecharmeerd van de Sherman’s en de pedaaltjes. Mijn eigen spulletjes zijn clean en worden frequent (aan de buitenkant) afgeborsteld en soms zelf gepoetst. ALS ik al zelf de zaak zelf vorm wil geven zou ik eerder de voorkeur geven aan een service waarbij ik met behulp van een sjabloon zelf een design kan maken wat aan te brengen is als een “screen”.

Ik vind stickers en verf altijd zo knullig/kinderlijk staan, ook die mongolische customs die mensen soms maken... Afgrijselijk hahah.

Ik hou ze liever zoals bedoeld, maar dan wel helemaal afgeragd en gebruikt zoals bv die SP1200 van RZA die laatst te koop stond.

n11232-crcs9-t1-01.jpg

mijn TR8 is veel mooier eender hoe, zolang dat mottig groen maar weg was, al schilderde ik m racekak bruin :D
Volgende keer schuur ik nog meer door de zwarte lak. Was al te laat en al gelabeled.

Wu Tang mother f*cker!!! Dat ding ziet eruit alsof hij 8 jaar in het bezit is geweest van een dakloze.

Hier mijn TR6 en Axoloti.

1701363046769.png

Back