Schroeven

Ik ken geen anderen die dat gebruiken,
Ik ben 2.5mm toch vaak genoeg tegen gekomen. O.a. mijn Lamond Design en Make Noise cases gebruiken 2.5mm, ik geloof dat de Moog case die ik had ook.
Die afstandshouders kun je als soort van knurly's gebruiken, maar persoonlijk zou ik dan gewoon knurly's kopen. Of een goedkopere bron zoeken voor die afstandshouders, want volgens mij verkoopt Bol ze best duur.

Hou er ook rekening mee dat RVS zich vast kan vreten in het materiaal waar ze ingedraaid worden.
Mooi als het er in moet blijven zitten , maar niet makkelijk als je modules af en toe eruit moet halen.
Enige mogelijk is dan de boormachine.

Die afstandhouders heb ik ook eigenlijk niet nodig, die gaan dan bij mijn voorraadje knutselspullen. Het gaat me om de schroefjes of die goed bruikbaar zijn.

Dus dat RSV is mogelijk een probleem?

Die afstandhouders heb ik ook eigenlijk niet nodig, die gaan dan bij mijn voorraadje knutselspullen. Het gaat me om de schroefjes of die goed bruikbaar zijn.

Dus dat RSV is mogelijk een probleem?
Dat lijkt me dan wel een hele dure optie voor een paar schroefjes. Je kunt misschien beter bv bij www.microschroeven.nl kijken. Iets als dit (afhankelijk van hoe lang je ze wil hebben uiteraard:

Genoeg info hierover te vinden op het interwebs .
Eerlijk gezegd denk ik dat dat wel heel hypothetisch is. Ik heb nog nooit gelezen of gehoord dat mensen met een Eurorack systeem hier last van hebben. Jij wel?

En hier nog een draadje over schroefjes:

Ik ben zelf afgestapt van Hornbach schroeven. Vergeet ook zeker geen washers te gebruiken. Het is zeker de goedkoopste manier om de modules in je rack te schroeven.

Zelf gebruik ik nu Knurlies. Kun je zelfs met de hand al goed vastdraaien. Zou ook niks anders aanbevelen eigenlijk.

1702040313977.png

Back