Modal Argon/Cobalt Oled display

3°P

Stamgast
Jammer genoeg heeft mijn Modal Argon 8 een val gemaakt waarbij de joy-stick en display gesneuveld is. De joy-stick heb ik kunnen vervangen met een nieuw exemplaar vanuit Japan.

Het display is een ander verhaal ... Ik stuurde eerst een mail rechtstreeks naar Modal Support maar daar hebben ze geen vervangstukken. Ik kreeg wel alle technische gegevens zowel voor de joy-stick als voor het display. Ik had ook een display kunnen kopen die zij gebruiken bij het uittesten maar dat werkt dus niet. Dan maar een mail gestuurd naar de hoofdverdeler van Modal voor de Benelux. Daar kreeg ik een andere type (MDPMC0120100010) van Oled display die ik gemakkelijk kon aankopen in 'musicshops'. Ik heb grondig het internet afgespeurd maar nergens gevonden.

Even hier een oproep of iemand mij verder kan helpen?

Gewoon de specs (afmetingen) van het scherm zelf zouden handig zijn.

"MDPMC0120100010" is inderaaad nietszeggend (0 google resultaten)

Dit staat bij de beschrijving op de site van Modal: 1.54-inch large OLED display for instant visual feedback at all times of playing/editing

Waarschijnlijk horen er streepjes of spaties in dat nummer, wat maakt dat het met deze schrijfwijze onvindbaar is. Maar staat er niet gewoon een typenummer op het originele display? OLEDs zijn in hoge mate gestandaardiseerd, dus vermoedelijk zijn er een hoop alternatieven die ook voldoen.

Back