Guitarfreak
Nieuwkomer
Hallo Ik ben Kees, en ben niet meer de jongste, maar heb altijd interesse gehad in het maken van muziek. Zelf speel ik gitaar/bas, en we spelen/oefenen 1 keer per week in een gedoogde oefenruimte van mijn oude werkgever. Muziek waarvan ik hou is vrij divers, maar uit de jaren 70 ACDC PinkFloyd The Cure o.a. zijn toch wel favoriet.
In mijn vrije tijd repareer ik weleens een oude gitaar of versterker.
Heb onlangs een oude Pearl Drum X effect gekocht, waarvan ik niet weet of hij het echt doet (heb nog geen Pads), wel zag ik op youtube wat filmpjes voorbij komen met muziekliefhebbers die er een midicontroller voor hebben gezet.
Hoop van iemand te horen of ik deze drumcomputer nog op een andere manier kan testen (losse microfoon?) voordat ik pads of midi aanschaf.
In mijn vrije tijd repareer ik weleens een oude gitaar of versterker.
Heb onlangs een oude Pearl Drum X effect gekocht, waarvan ik niet weet of hij het echt doet (heb nog geen Pads), wel zag ik op youtube wat filmpjes voorbij komen met muziekliefhebbers die er een midicontroller voor hebben gezet.
Hoop van iemand te horen of ik deze drumcomputer nog op een andere manier kan testen (losse microfoon?) voordat ik pads of midi aanschaf.