20hz
..to the beat of the drum
Sinds een paar dagen een Roland SH4D. Ik mis het handson tweaken, wat bij de SH4D prima op orde is! Prettige oscillators, kortom.. even los met een eerste demo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Leuke Poptrack!Ik heb ook weer eens wat langer aan de knoppen gezeten vanavond...

Klinkt lekker (rauw)Deze ook maar weer eens bumpen met een prutswerkje![]()

Motorsynth klinkt al heel snel rauw. Daar moet je juist je best doen om het clean en lief te laten klinken... heb hem nog niet helemaal getemdKlinkt lekker (rauw)![]()

die 'live 303' is de motorsynth terwijl ik (idd live) aan de filterknop draaiOld good 909 hardcore gabbetje!
lekker hoor, goeie breaks,
puntig basskickje en een live draaiende 303tje (of iets in die hoek)

Ja die ^^Die motorsynth is dat niet de Motor Synth MKII?
met de beruchte wieltjes?
Veel te duur. Maar wel heel gaaf zodra je de aanschaf prijs vergeten bentAnaloog, digitaal en nu mechanische klankopwekking...
Leuk, maar vrij prijzig dingetje...![]()

M'n hele hok is een en al holy grails. Misschien moet ik synthfluencer wordenEigenaardig goed.Meestal vind ik 9900000% gewoon brol op internet.Iedereen koopt instrumenten en denkt de Holy grail te hebben gevonden.Wel te verstaan dit nummer.De rest kan gewoon weer bij die 990000% zijn.

Best leuk.Resultaat te grappig om wegbte gooien en perfect voor dit draadje uitprobeersels.