Voor wat het waard is, heb destijds voor een S1000 KB een nieuwe alternatieve voeding en daardoor ook kleinere voeding gevonden en die er ingezet. Werkte perfect.
Voor wat het waard is, heb destijds voor een S1000 KB een nieuwe alternatieve voeding en daardoor ook kleinere voeding gevonden en die er ingezet. Werkte perfect.
Hmm ik laat zoeits liever door een prof doen denk ik. Mijn elektronica skills zijn zeer beperkt. Kan wel wat vervangen enzo als ik exact weet wat, maar daarna houd het op.
Deze is nu trouwens kaduuk door een mislukte recap van mij zelf.
Oef.... daar zeg je mij wat... zou ik moeten zoeken in de discussies op het forum want hier vond ik mijn antwoord. Het was een standaard voeding van een website..
Hmm ik laat zoeits liever door een prof doen denk ik. Mijn elektronica skills zijn zeer beperkt. Kan wel wat vervangen enzo als ik exact weet wat, maar daarna houd het op.
Deze is nu trouwens kaduuk door een mislukte recap van mij zelf.
uit mijn hoofd was het super simpel. + en - gewoon goed hebben. Iets staat mij bij dat de S1000 twee verschillende laag voltage systemen heeft?? Dit was volgens mij echt een kweste van 220 monteren, en dan de laag voltage goed vast schroeven...
Moet iemand hier op het forum zijn die je daar meer over zou kunnen vertellen denk ik....
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.