Behringer GO droom gas / ontlading draad (upload jouw mooiste euro set in 2x140hp)

Waar is die frequency shifter gebleven?
Ja die staat nog wel op het lijstje, maar ik merk dat ik een beetje balans wil houden en niet all in Behringer will gaan. De 912 ffb heb ik al def afgeslagen..

krautrock1958

Die Waldorf valt wel uit de toon, dat kan niet hoor zo'n bleekneusje tussen al die donkere modules. ;)
Netjes die Neutron zo, de mijne is nog steeds rood.
Om in de kleur te blijven; After Later Audio maakt prima MI kloonen, misschien past zoiets wel; After Later Audio
Nou ik zat gister naar mn case te kijken en toen vond ik hem behoorlijk facisitisch eruit zien haha. Die Waldorf faceplate is wel dikke kwaliteit hoor..
Er is trouwens wel een bedrijf die op aanvraag faceplates maakt. Heb er idd wel over nagedacht. Rosssum gaat ook black trouwens.

After later audio, SSF ook heel gaaf idd.. tis echt een bizar aantal waar je tegenwoordig door heen moet..

Ik heb een draad gemaakt met geavanceeerde Eurorack modellen, maar ik ben vandaag met de uber goedkope behringer mixert bezig geweest om zo ze te experimenten wat er gebeurt als ik cv/gates/en enveloppes uit de kobol en neutron extraheer multiply en mix. Best wel aardige resultaten gehaald maar ben echt super verkouden dus concentratie niet top.

Zit nu aan zoiets te denken:

Screenshot 2024-03-20 at 23.10.01.png

Back