Nieuw maar wat onhandig...

Floppus

Nieuwkomer
Hi, Ik kwam een MP draadje tegen via Google.

Je kan niets zonder account, dus die maak je aan, moet je goedkeuring hebben, waarna je nog steeds niets kan omdat je niet op advertenties mag reageren en geen persoonlijke berichten kan sturen.

Pagina's en navigatie zijn bijna niet mogelijk door de hoeveel heid spam er overheen.

Is dit nou wel zo handig? Scherm dan advertenties af voor Google ofzo, dan verspillen mensen hun tijd niet - en laat de mensen hier ook weten dat advertenties maar een heel beperkt bereik hebben...

Ik denk ook dat Darkweb een betere plek is voor dit forum. Tot die tijd, welkom!

Lekker binnenkomen zo 🤣🤣🤣

Maar zo te zien kun je posten, en ben je goedgekeurd, dus welkom!

spam.jpg

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar screenshots. Met pijltjes en liefst knalrode letters om aan te duiden wat er mis is. :D

Haha, ik begrijp het goed hoor. Niemand heeft zin in allerlei spam op jullie honk.

Vandaar dat ik ook aangeef: misschien de MP hoek niet laten indexeren door Google.

Zoals ik had: je ziet iets aangeboden (terwijl de bedoeling hier wellicht ook is dingen door te schuiven voor en door leden). Dan is het puur voor een reactie op een advertentie zo omslachtig (blijkt achteraf na maken account) dat veel mensen ergens met een half account afhaken en als ze het al doen is het waarschijnlijk toch al niet helemaal de doelgroep van dit forum (zoals ik).

Goed bedoelde feedback :)

Misschien kan er bij ons Marktplaatsje bijgezet worden "alleen voor vaste leden" of zoiets, dan is het ook voor buitenstaanders die alleen even iets willen kopen en dan weer weg zijn duidelijk dat dat hier op ons forum eigenlijk niet de bedoeling is...?

Misschien kan er bij ons Marktplaatsje bijgezet worden "alleen voor vaste leden" of zoiets, dan is het ook voor buitenstaanders die alleen even iets willen kopen en dan weer weg zijn duidelijk dat dat hier op ons forum eigenlijk niet de bedoeling is...?
Dat los je ook op met een instelling dat die sectie niet door zoekmachines opgenomen wordt. Vrijwel alle forumsoftware heeft die mogelijkheid.

Ja allemaal leuk maar ik vind als lid ook dingen via google op MP hier.
Ook komen er zo nieuwe leden bij.

Dus gaat mij te ver om zulke eisen te stellen.

Word lid of niet. Ooo ja dat ben je al.

Cheers

Tim

Back