Deze mixer is het geworden voor de eerste mini studio voor mn maatje...
Ik heb er ooit in londen mee gedraaid (vorige model) en was sceptisch maar klinkt gewoon zoals we van Xone lijn gewend zijn.
Elke euro waard. Deze heeft ook een 24bit 96kHz geluidkaartje..en stereo sent/return voor zn FX pedaal.
Ja cool ding. eurorack and linelevel compatible.
En dan de eq op die 2 mono channels is handig voor feedback truukjes.
Maar die rij minijacks zo bovenop en dicht bij elkaar vind ik maar niets.
Daar gaan sommige jacks gewoon niet in.
Wat ook jammer is dat geen van de send's pre fader kunnen.
Maar om de jacks laat ik hem staan.
Ik vind die Jacks geen probleem, ik ben vooral benieuwd naar de geluidskwaliteit als ie onder de 300,- komt ga ik hem wel keer testen.
Ps hun Nazca als ik het goed typ (patchkabels) zijn mooi slank maar kwalitatief raad ik ze niet aan voor lange levensduur of intensief gebruik. Maar wie weet had ik een paar slechte.
Voor mensen die zeg 400,- willen uitgeven en een desktop 4 mono mixer met top notch geluid zoeken zouden ook eens naar de SSL12 kunnen kijken in stand alone mode met 5v psu. De gain, 4K en de meest stille master out zijn wel erg goed ook. Je hebt dan alleen mute of gain 4K en laag filter (de bonus is dan dat het ook een geluidskaart is.
Het kan nog goedkoper
En redelijk ruisarm voor een ding van 10 euro van ali.
Een "drone" mixer
Bij mij gaat er het geluid van een oude synth in , geluid roland sys1 module die door die oude synth via midi aangestuurd word ..
input 3 het feedback geluid van een phaser wie erachter zit , en input 4 de feedback van een delay wat er achter zit . [ het kan dus allemaal goed over de nek gaan]
Zelf heb ik de MN06 Hexamix. Altijd handig omdat hij ook op een 9v batterij werkt.
De MN15 & MN50 zijn erg gewild vanwege de ingebouwde compressor
De MN12 Maximix is volgens mij de grootste in de familie
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.