Door mis-clicken (wilde ons forum bezoeken) kreeg ik zojuist dit voorgeschoteld:
Is dat een leuk betaalbaar speeltje?
Is dat een leuk betaalbaar speeltje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, werd al genoemd in het draadje over de Stylophone theremin. Leuk, maar wel een stukje duurder dan die theremin.

ik heb m al betaald gisterenavond en is "zogezegd" onderweg. Ze kennende kan dat nog maanden duren
Heb maanden terug mijn lyra 8 verkocht, om die reden, wie weet kan dit wel blijven.
Deze draad is net jarig geweest zie k

maar gezien de beperkte oplage is dit later wel verkoopbaar.
Ik denk dat het wel meevalt met die beperkte oplage. In hun nieuwsbrief schrijven ze "As you are on this list we will let you know as soon as they are available again"
Ah ja okay. Ik dacht dat je bedoelde limited edition als in 'deze batch is de eerste en enige batch die er ooit zal zijn'. Je hebt gelijk: nu een oplage en in de toekomst weer.Da's toch de definitie van een beperkte oplage? Hoe ik het lees is dat je als je nu achter het net vist moet wachten op een nieuwe productierun. Dat kan snel of heeel langzaam gaan. Meestal iets van een half jaar ofzo.