Toevallige vondst... Stylophone DS-2 Analog Drone Synth

Ja, werd al genoemd in het draadje over de Stylophone theremin. Leuk, maar wel een stukje duurder dan die theremin.

Ja, werd al genoemd in het draadje over de Stylophone theremin. Leuk, maar wel een stukje duurder dan die theremin.

Het ligt financieel wel binnen mijn mogelijkheden. Synths van duizenden euro's niet, maar die zijn vaak (niet altijd) voor capabele toetsenisten dus sowieso niet mijn ding. Ik ben er nog niet uit wat het gaat worden. Er zijn voor betaalbare speeltjes ook nog andere opties:
Make Noise - O-Coast
Cre8audio - East Beast
Cre8Audio - West Pest
Pittsburgh Modular – Taiga
Moog - Mavis

De o-coast en Taiga hebben van het stel wel de mooiste brouwkwaliteit

De STYLOPHONE is nu te pre-orderen
Althans ik heb nooit reactie op m’n inschrijving gehad..

Maar dit zegt deze reseller:

Laatst gewijzigd:
ik heb m al betaald gisterenavond en is "zogezegd" onderweg. Ze kennende kan dat nog maanden duren :D
Heb maanden terug mijn lyra 8 verkocht, om die reden, wie weet kan dit wel blijven.
Deze draad is net jarig geweest zie k

ik heb m al betaald gisterenavond en is "zogezegd" onderweg. Ze kennende kan dat nog maanden duren :D
Heb maanden terug mijn lyra 8 verkocht, om die reden, wie weet kan dit wel blijven.
Deze draad is net jarig geweest zie k

Ik heb hem ook besteld, heb mezelf al een jaar hier op verlekkerd, iets duurder geworden dan ik had verwacht, maar gezien de beperkte oplage is dit later wel verkoopbaar.

Hun centrale opslag zit in Nederland, dus ik denk dat het met de levertijden voor ons wel goed zit.

Dat was niet zo met hun theremin, die boot passeerde hier laatst :)

Heb hem vandaag ook besteld. Was het enigste van 2024 dat op mijn wishlist stond. Kan niet wachten om hem aan de modulars te hangen!

maar gezien de beperkte oplage is dit later wel verkoopbaar.

Ik denk dat het wel meevalt met die beperkte oplage. In hun nieuwsbrief schrijven ze "As you are on this list we will let you know as soon as they are available again"

Ik denk dat het wel meevalt met die beperkte oplage. In hun nieuwsbrief schrijven ze "As you are on this list we will let you know as soon as they are available again"

Da's toch de definitie van een beperkte oplage? Hoe ik het lees is dat je als je nu achter het net vist moet wachten op een nieuwe productierun. Dat kan snel of heeel langzaam gaan. Meestal iets van een half jaar ofzo.

Ze maken er 1000 of zo gok ik. Vd GEN R8 waren er 500

Da's toch de definitie van een beperkte oplage? Hoe ik het lees is dat je als je nu achter het net vist moet wachten op een nieuwe productierun. Dat kan snel of heeel langzaam gaan. Meestal iets van een half jaar ofzo.
Ah ja okay. Ik dacht dat je bedoelde limited edition als in 'deze batch is de eerste en enige batch die er ooit zal zijn'. Je hebt gelijk: nu een oplage en in de toekomst weer.

Vergelijkbare discussies

Back