Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
https://www.ginkosynthese.com/casesSame here.. nooit in modular verdiept en ook nog nooit het gevoel gehad dat ik daar aan moest beginnen.Kijk, dat is het betere werk. Ik ben niet in modular maar dat nieuwe Erica ding ziet er wel echt heel indrukwekkend uit. Die onafgewerkte houten cases geven me een beetje een Action 3D puzzel gevoel, vooral als er van die om-en-om kartelranden opzitten. Alsof je ze zelf uit zo'n voorgesneden plaat moet drukken en in elkaar zetten. Je kunt de houtlijm bijna ruiken. Oogt goedkoop.

ja erg mooi ik heb zelf een aantal monster cases van ADDAC maar als ik dit had geweten dan was ik voor de cases uit Eindhoven gegaan omdat ze er toch wat eleganter uitzien maar wat niet is ....De mooiste euro-cases komen inderdaad gewoon van 2 Many Synths uit Eindhoven. Ik was daar een hele tijd geleden om een case(je) op te halen voor mijn Strega/0-Coast/0-CTRL en toen had Arjan net een of ander megacase af voor een klant uit India... dat ding was echt indrukwekkend groot en zag er spectaculair uit.
Ben met je eens dat zo'n mdf case goedkoop is en met massief hout gaat dat niet vanwege de werking maar die om en om kartelranden da's wel precisiewerk zoals meubelmakers dat doen.Die onafgewerkte houten cases geven me een beetje een Action 3D puzzel gevoel, vooral als er van die om-en-om kartelranden opzitten. Alsof je ze zelf uit zo'n voorgesneden plaat moet drukken en in elkaar zetten. Je kunt de houtlijm bijna ruiken. Oogt goedkoop.
Hier juist liever hoog dan breed. :-)Mja, liever breed dan hoog. En tsss wat een amateur, ik zie nog een hoop hp over!![]()

Dat vat ik op als aanmoediging om nog naar iets moois op zoek te gaan.Ik verwachtte niet zo'n noob reactie van jou, ishi.