Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik moet er nog wel ff naar kijken ja, ff paar dagen afstand nemen, zit er nu natuurlijk helemaal in en hoor de foutjes niet meerHehe, dat vies kijken gaat al gelijk lekker als die beat erin komt. Hele vette beat trouwens! Vette vocal ook erin, die ligt er denk wel wat te hard in heb ik het idee. Mix is verder weer super helder en ruimtelijk, maar denk dat er dus nog wel een iets betere balans in kan. Maar damn, dikke track wel!
Hehe, dank voor de uitdaging, dat heeft wel geholpenEn die drop is echt superdik, haha, precies as requested inderdaad <3

Hey dank man! "Kleeft aan de speaker" hmm, ff kijken of ik dat kan vertalen naar wat je bedoeltJazeker wel vetjes. Mix mag nog wel iets losser, kleeft een beetje aan de speaker, maar track is lekker!

Oeps, dat zat eerder wel op de main drum bus, maar ik denk per ongeluk uitgezet en niet meer aan toen ik apart de breakbeats groep aan het pimpen was, ff kijken of die weer beter aan kan dan.ja tof.
De beat zal ik nog wat aandikken met compressie / saturatie en de vocal een paar db zachter.
toffe beat
Dus wel of niet zachter die vocals?ik luister hem net op de koptelefoon en klinkt prima.
Merci! Ja die vond ik zelf ook erg lekker ja, was begonnen met een happy accident, die ik daarna wat beter in de flow heb gebrachtGave track, vette beat en coole voices. Ik vind die ritmische hoge toon die er af en toe door komt ook erg tof gedaan. Mix klinkt door de headphone erg goed.![]()
Ook dikke dank, ik ga zeker nog ff naar die vocals luisteren, daar je niet de enige bent met die opmerkingHeerlijke track en geweldige drop. Ik zou wel de rapper wat zachter zetten, die steekt er af en toe flink bovenuit.

Oeh, dikke dubbele complimenten zo, sehr Dank!Echt hele toffe track met een dik en helder geluid. Maakt heel tastbaar voor me dat ik nog veel, heel veel te leren heb.![]()
Klinkt lekker!
En ik moest wel glimlachen om die titel icm de genretag haha
nou ja, ut past wat dat betreft wel, maar ik vind kortere titels over het algemeen wat beter…haha nice, thnx!Oeh lekker dit.
Dat is wel het voordeel van 'wat later' luisteren.
Deze mix klinkt voor mij lekker.
Fijn die wijde drums ook, veel stereo zeg maar.
Ik kan hem alleen niet op laten staan, want typen en nadenken lukt niet meer (maar dat is een compliment)