Heb je dat soms ook? Zin in n paar weken afzonderen?

Mijn eerste sampler was een Akai S3000XL. Nieuw gekocht, rib uit mijn lijf.
Week vrij genomen van mijn werk en mezelf opgesloten met die sampler en de handleiding😂
Altijd profijt van gehad,kende dat ding van binnen en van buiten.
M.B.T. relaties: zoek een vrouw die de hele avond series kijkt dan kan je zelf lekker muziek maken😂

M.B.T. relaties: zoek een vrouw die de hele avond series kijkt dan kan je zelf lekker muziek maken😂
Inderdaad ✅ ik zou kapot gaan in een relatie waar ik iedere avond op de bank zou moeten hangen en altijd alles samen moeten doen, dat hou ik geen half jaar vol.

Toen ik mijn vrouw leerde kennen had ik nog maar 2 keyboards, 1 of 2 rackunits en een soundcraft mixertje, en ze heeft al in het begin van onze relatie leren zuchten en met de ogen rollen als ik weer bevangen werd door GAS en iets nieuws MOEST kopen. Dat is nu bijna 24 jaar geleden :D

Volgens mij houdt dat zuchten nooit op, je zou toch wel denken dat ze het op een gegeven moment opgeven :D

Voor de rest denk ik dat het belangrijk dat je in een relatie je eigen ding kunt doen. Zou toch bizar zijn dat je verplicht wordt op de bank naar shit te kijken.

Volgens mij houdt dat zuchten nooit op, je zou toch wel denken dat ze het op een gegeven moment opgeven :D
Nou ja, er treedt wel enige gewenning op. Sinds ik een Moog One kocht in 2019 is de reactie op de prijs van nieuwe aankopen niet meer 😳 schok maar 'oh dat valt mee'.

Voor de rest denk ik dat het belangrijk dat je in een relatie je eigen ding kunt doen. Zou toch bizar zijn dat je verplicht wordt op de bank naar shit te kijken.
Je zou degenen die daarvoor gevallen zijn de kost moeten geven ...

ik kan geen films kijken, heel vaak (80%) vd tjd zeg ik tegen de vrouw 'ik pak mijn ipad en hoofdtelefoon, wat voor shit is dit' en hop YT it is. TV kijk ik NOOIT al zeker geen series. Puur tijdverlies.
Ik hou er ook erg van om tijdens een film naar de wc te gaan en ff SF te scrollen :W
Of de intro gewoon doorspoelen. haha daar wordt ze altijd wat pissig van.
Pa keek vroeger films met de fast fwd knop onder zijn duim.

In zo'n periode alleen tijdens haar vakantie, kijk ik vermoedelijk weer gans de terminator reeks :beard: voor de 20e keer, die soundtrack mag dienen op mijn uitvaart

Wat denk ik heel veel scheelt als ik zo om mij heen kijk is of er al dan niet kinderen in het spel zijn.
Hoeveel tijd en energie daar in gaat zitten...

Mijn partner en ik zijn het gelukkig al dertig jaar eens dat voortplanten voor ons een no-go is.
Dat ze daarnaast liever een instrument of boek aanschaft dan schoenen of kleding is een mooie bonus. ;)

De enige reden waarom ik deze relatie overleef is omdat de kinderen hier 50% vd tijd niet zijn, en als ze er zijn ik 25% vd tijd late shift werk :D
Voor de rest zit ik te niksen in de kelder haha - ze zijn op hun 'gsm gapen in hun slaapkamer / woonkamer' periode.'
Er was heel even een periode waar de jongste gitaar kwam spelen en keys maar ik krijg ze er al jaren niet meer tot gemotiveerd en het is echt n talentje, dat nu gans t weekend in r bed ligt.
Hopelijk volgend jaar terug op n spoor.

Bottomline: wij synthyboys zijn niet echt uberromantisch.. dat blijkt wel uit de relatieleed in dit draadje.. :D
LOL... Welke idioten vinden het dan ook leuk om midi etc. te zitten programmeren?! Ik denk dat een 'spectrum'-gehalte (asperger/autisme/adhd, geef het beestje maar een naam) in veel gevallen daar wel wat mee te maken heeft :p

Laatst gewijzigd:
Nou ja, er treedt wel enige gewenning op. Sinds ik een Moog One kocht in 2019 is de reactie op de prijs van nieuwe aankopen niet meer 😳 schok maar 'oh dat valt mee'.
Ah, dat is de truc, dankjewel! Mijn vrouw maakte op een gegeven foto’s van mijn setup. Iedere keer dat ik betrapt werd als ik weer iets slinks had binnengesmokkeld zei ik steevast dat ik dat al langer had maar dat de opstelling eerst anders was.

vermits ze t verschil nt kennen tss midi klavieren en synths kan je af en toe zo aantonen wat zo'n toetsen ding zogezegd kost. Stofhoezen over je gear is ook n idee, dan hebben ze geen idee.
Ik verberg de spullen normaal niet, ik draag ze binnen langs de voordeur en ben verbaasd hoe zelden ze effectief zag wat ik binnendroeg.

Les 1:

Niet al je geld op een gedeelde rekening zetten. Financiele autonomie is wel belangrijk (zeker als je allebij gewoon een fatsoenlijk salaris hebt)
Als mvr. moet gaan meebeslissen of een synth de moeie is... ja... dan word t m niet...

Net als ik moet gaan meebeslissen over haar 100e paar schoenen 🤣

Een gezamelijke rekening met genoeg voor de vaste dingetjes en de boodschappen, en de rest is voor synths, games, whatever ^^

Ik heb in het verleden veel alleen gereisd, ook soms meerdere maanden aaneengesloten. Super relaxed als je ten allen tijde kan doen waar je zin in hebt zonder ergens rekening mee te houden. Niemand heeft er een probleem mee als je in de ochtend besluit dat je helemaal niks gaat doen die dag. En ook niet wanneer je 2 uur later opeens barst van de energie en besluit om op flink tempo nog even een berg op te lopen. En niemand die er een probleem mee heeft om voor de derde dag op een rij bij dezelfde tent een burger te gaan halen :P
Daarnaast heb ik tijdens solo reizen veel nieuwe mensen leren kennen, wat soms ook interessante wendingen aan je avontuur kan geven of langdurige vriendschappen kan opleveren.

Nu inmiddels alweer ruim 5 jaar samen. Ik kijk er wel naar uit om nog eens tenminste twee weken alleen op pad te gaan. Maar aan de andere kant ben ik op zo veel mooie plaatsen geweest waar ik haar ook een keer mee naar toe wil nemen :)

Thuis hebben we beiden regelmatig behoefte aan tijd voor ons zelf, dus dat is niet echt een probleem. Twee TV's in huis is erg handig.

Les 1:

Niet al je geld op een gedeelde rekening zetten. Financiele autonomie is wel belangrijk (zeker als je allebij gewoon een fatsoenlijk salaris hebt)
Als mvr. moet gaan meebeslissen of een synth de moeie is... ja... dan word t m niet...

Net als ik moet gaan meebeslissen over haar 100e paar schoenen 🤣

Een gezamelijke rekening met genoeg voor de vaste dingetjes en de boodschappen, en de rest is voor synths, games, whatever ^^
Zo deden wij het ook, een gezamelijke rekening voor van alles en per persoon 300 euro aan zakgeld, dan kon zij af en toe extra schoenen kopen want dat was een soort hobby en ik had dat meer met muziekachtige zaken of het meubelmaken en kocht ik een mooi stuk speciaal gereedschap of zo.

Twee TV's in huis is erg handig.
Ja hadden wij ook, nooit geen gezeur.

Ik probeer vandaag al de hele dag - echt sinds ik opstond - om even ongestoord (!!!!) de instructiefilmpjes te kijken bij de Oceanic van SonicLAB. In totaal gaat het om iets meer dan 20 minuten... ik heb er nu 2.30 minuten op zitten.

Back