Dorian Urac
Aaaaaarrghhhhh!!!
Helpppppppp, ik ben lichtelijk geïntimideerd. Moest me van schrik zelfs verstoppen (zoekplaatje: zoek de angstige muzikant 
Van het weekend dus een liedje van mij gemixed, op een gigantische Midas XL4 console, met allerlei vintage randapparatuur die ik alleen van vsts ken.
Helaas is een middagje te kort voor een final productie, maar heel veel geleerd en de half affe mix is toch wel een mooie referentie voor m'n eigen future mixen
Damn wat een heerlijk warme analoge klank. Geen idee of ik dat in m'n humble home-studiootje en Mac-je überhaupt kan evenaren.
Echt heel cool! Van de zomer hopelijk weer, kijk er al naar uit

Van het weekend dus een liedje van mij gemixed, op een gigantische Midas XL4 console, met allerlei vintage randapparatuur die ik alleen van vsts ken.
Helaas is een middagje te kort voor een final productie, maar heel veel geleerd en de half affe mix is toch wel een mooie referentie voor m'n eigen future mixen

Damn wat een heerlijk warme analoge klank. Geen idee of ik dat in m'n humble home-studiootje en Mac-je überhaupt kan evenaren.
Echt heel cool! Van de zomer hopelijk weer, kijk er al naar uit

en een goeie 31 of 32 band EQ VST mis ik nog. De mixing engineer van een band waar ik vroeger ooit in speelde zweerde daarbij voor de eindmix. Ik heb nu 24 banden als sjabloon in Fabfilter EQ staan voor op de master... toch niet helemaal hetzelfde, maar voldoet voorlopig nog redelijk.