a6 =1650€

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
wat een prijsje, te weinig als je het mij zou vragen. ik zou wachten als ik een andromeda zou willen verkopen. wachten tot de dollar weer ooit eens sterk staat en nieuwe A6'en duur worden of tegen die tijd niet meer gemaakt worden.dan vang je meer dan 2000 ervoor, want dat zijn ze gewoon waard, ook 2dehands.

waarom zou je een a6 willen verkopen ? dat vinnik pas vreemd...=(

Origineel geplaatst door dione
waarom zou je een a6 willen verkopen ? dat vinnik pas vreemd...=(
jep, helemaal mee eens. misschien omdat hij te verslavend is??:kimono:

blijft een K**bak om te programmeren imho, niet dat ik em snel weg zal doen maar snel een goed resultaat eruit halen zoals dat met met een juno60, MS10, MS20, nord lead gaat kun je dus wel vergeten met een Andy. is dan wel analoog met veel knoppen maar net zoveel submenu's als een gemiddelde FM synth! plus die onhandelbaar diepe envelopes, gewoon ADSR was genoeg voor mij geweest en liever schuiven ipv knoppen.

verder klinkt ie gewoon bruut natuurlijk en je moet er gewoon tijd voor hebben. dan heb je verder weinig andere synths nodig als je er al nog nodig hebt....

Damn! die wil ik wel hebben!

Mensen, ik heb een virus C te koop hoor!

Ik wil mijn Q ook wel in de striijd gooien anders, en dan neem ik er een ion bij, ben ik volledig ver- Alesist....

Origineel geplaatst door synthmann
blijft een K**bak om te programmeren imho, niet dat ik em snel weg zal doen maar snel een goed resultaat eruit halen zoals dat met met een juno60, MS10, MS20, nord lead gaat kun je dus wel vergeten met een Andy. is dan wel analoog met veel knoppen maar net zoveel submenu's als een gemiddelde FM synth! plus die onhandelbaar diepe envelopes, gewoon ADSR was genoeg voor mij geweest en liever schuiven ipv knoppen.

...

ik heb mogelijk wat je zoekt: een simpele analoge default patch , ook voor live gebruik

http://electro-music.com/forum/viewtopic.php?t=4179&sid=8b9b6b4a3546384f489d14ed72a75bc4

ik heb er een patch op gezet van de crumar ds-2: gewoon adsr met normale (analoge) slopes, en je hoeft alleen aan filter2 te draaien. probeer hem eens uit en laat eens weten wat je ervan vindt
groet, sunny

kheb em eens uitgeprobeerd en wat aangepast. blijft een complexe bak. wel handig die analoge envelopes al zo ingesteld.

Origineel geplaatst door synthmann
kheb em eens uitgeprobeerd en wat aangepast. blijft een complexe bak. wel handig die analoge envelopes al zo ingesteld.

ik heb het over de standaardpatch die sunny pedaal online heeft gezet

het is geen beginnersbak inderdaad.
heb inmiddels een iets aangepaste versie (als laatste) erbij gezet ,met wat vollere
oscillators en een snel aan en uit te zetten osc en filter fm (via de noise of de oscillator).
als je vragen hebt of iets erover kwijt wilt, laat maar horen, vindt ik altijd leuk.
(b.v. wat jij er verder nog bij hebt verzonnen)
groet, sunny:kimono:

ik heb de notch filter uitgezet zodat ik meteen met filter 2 als low pass werk. verder heb ik osc 2 uitgezet en op osc 1 alleen een zaagtand. ik moet de mods nog even aanpassen naar mijn werkwijze. ik maak veel 1 osc geluiden met zaagtanden en lowpass filter, vanuit daar begin ik meestal te werken.

ik zal gauw eens wat patches hier posten, maak ik een nieuw draadje voor dan.

heb ik ook zoiets gedaan bij m'n defaultpatch die ik voor basic programeren gebruik.
(die opde electromusic.com site onder test filter/vca topic, de laatste)
ook hier maar 1oscillator en de filters zoals bij 'n ms20 :filter1=highpass, filter2 =lowpass
die patch waar ik je hier net voor over schreef gebruik ik vooral voor live doeleindes.
ben nu aan het experimenteren met oplossingen voor een snellere lfo.
heb al 4 oplossingen bedacht en kan lfo's tot 500hz maken.(staan op code 404)
groet , sunny

Back