LocalTrack19
Stamgast
Ben al een hele tijd op zoek naar een Roland D-05, wie heeft er een in de aanbieding?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Er stond er een op 2dehands.be voor een fijne prijs, alleen de verkoper wilde niet versturen en voor mij was het ruim 2,5 uur enkele reis. Ik wou er max rond de 400 aan spenderenIn belgie heeft er lang iemand met 1 geleurd, ik check even voor jou. wat wou je spenderen?
Gewoon de standaard D-05 is voldoende voor mij. Is hij nog te koop?met de ambient soundsets bij?
david uit londerzeel 9/10, 45 min van mij.
VertelIk denk dat ik in België nog een mooie d50 te koop weet in n draagtas.

Kan ik beamen. Super sympathiek en legt ook geduldig dingen uit, indien nodig.![]()
② Roland D50 - MEX — Synthesizers — 2dehands
- Roland D50 in zeer mooie staat.- Met MEX expansie :7 extra gofvormenExtra opslag presets ( 192 ipv 64)Multitimbraal5 extra schermen28 nieuwewww.2dehands.be
Heb ooit van deze eens iets gekocht. Oudere en betrouwbare man.
Ik herinner mij vooral zijn werkruimte en zijn kleine maar goed gevulde studio.Kan ik beamen. Super sympathiek en legt ook geduldig dingen uit, indien nodig.

Heb ook daar al gekocht en positieve ervaring, top !Kan ik beamen. Super sympathiek en legt ook geduldig dingen uit, indien nodig.