Deze functionaliteit heeft macOS tegenwoordig al native aan boord (het renamen in sequence)Files beter benoemen / classificeren en voorkomen dat je dubbele files krijgt.
NameChanger is een gratis programma.
Bekijk bijlage 3848483
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Deze functionaliteit heeft macOS tegenwoordig al native aan boord (het renamen in sequence)Files beter benoemen / classificeren en voorkomen dat je dubbele files krijgt.
NameChanger is een gratis programma.
Bekijk bijlage 3848483
Als je geld wilt betalen, prima. Maar Devontechnologies heeft de gratis (en superieure) EasyFind: DEVONtechnologies | Needful ThingsBriliante app, echt alle files beter dan finder.
Filemanagemt, verloren files. Opnieuw indelen. Ik heb in 1 keer al mn .mp3 zo weg kunnen gooien.
Find Any File
findanyfile.app
Bekijk bijlage 3848618
Dit, moet het uitgangspunt zijn idd.wat je niet installeer, hoef je ook niet weg te gooien.
Bekijk bijlage 3851169
Ja uiteraard maar als je echt gaat diven. Kom je bizarre dingen tegen die je dus zelf onbewust met een installatie meekrijgt en of bij aanschaf geïmplementeerd krijgt.Dit, moet het uitgangspunt zijn idd.
Wil je me uitleggen waar ik dat kan doen en is het net zo uitgebreid als NameChanger?Deze functionaliteit heeft macOS tegenwoordig al native aan boord (het renamen in sequence)
Selecteer een paar files die je wilt renamen > rechtermuisklik > selecteer 'Rename..' en dan zul je zienWil je me uitleggen waar ik dat kan doen en is het net zo uitgebreid als NameChanger?
Ah ok, ja grappig net getest.. Dit is een draad voor advanced gebuik aubSelecteer een paar files die je wilt renamen > rechtermuisklik > selecteer 'Rename..' en dan zul je zien
zie header.Ja?Ah ok, ja grappig net getest.. Dit is een draad voor advanced gebuik aubzie header.
Maar gooi gerust tips in de draad de superieure Easyfind ga ik vanavond of morgen testenJa?