• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eurorack verkoop, 12 modules

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Warius

Ouwe rot
Met originele verpakking en stroomkabel, tenzij anders vermeld. Ook in zo goed als nieuwe staat, tenzij anders vermeld. Dan is de staat nog steeds goed, maar gebruikt.

Verbos foundation oscillator € 320
Behringer 1047 multimode filter € 60
ALM MUM M8 (Akai S950) filter € 120 (ander doosje)
ALM Beast's chalkboard octave switch € 95
ALM Pamela's new workout € 155 (goede gebruikte staat)
ALM Quaid Megaslope 5-stage envelope/lfo/5-step sequencer €180
ALM Quaid Megaslope nummer 2 € 165 (geen org. verpakking, mini rash)
Joranalogue Compare 2 € 140
Joranalogue Add 2 € 55
Mutable Instruments Marbles (origineel) € 300
SSF Quantum Rainbow 2 (7 soorten ruis) € 100
ST Modular Slopes (veel modulatie voor weinig, mooie bouw) € 93

Laatst gewijzigd:
Paar aanpassingen, wat eraf en erbij.

Met originele verpakking en stroomkabel, tenzij anders vermeld. Ook in zo goed als nieuwe staat, tenzij anders vermeld. Dan is de staat nog steeds goed, maar gebruikt.

Verbos foundation oscillator € 320

ALM MUM M8 (Akai S950) filter € 120 (ander doosje)

ALM Beast's chalkboard octave switch € 95

ALM Quaid Megaslope 5-stage envelope/lfo/5-step sequencer €170

ALM Quaid Megaslope nummer 2 € 165 (geen org. verpakking, mini rash)

Joranalogue Compare 2 € 140

Joranalogue Add 2 € 55

Mutable Instruments Marbles (origineel) € 300

Mutable instruments Veils (origineel) € 170
SSF Quantum Rainbow 2 (7 soorten ruis) € 100

Pittsburgh lifeforms primary oscillator, beetje rash bij de schroefgaten € 230

Doepfer A-100LC9 PSU3 Low Cost Case €303
Betrouwbare Doepfer case, 3x 84hp, nieuwste voeding. Heb een schroefgaatje in de bovenkant weer dichtgemaakt; zat een tijdje een boss reverb op gemonteerd.

ST Modular Slopes, bouw van dit jaar, niet door mij. Ik vind het een matig ding. Geen lekkere curve, gaat vrij snel van 0 naar 10 en weer terug. En de attack heeft volgens mij de lengte van de gate. De decay is wel onafhankelijk van de lengte van de trigger. Wel een aardige snappy envelope en veel modulatie voor weinig, alleen niet erg secuur. €50

Realistic electronic reverb, geen eurorack maar consumenten electronica reverbkastje met sliders uit de jaren 80. BBD “reverb” met rca in en out. Ziet er nog netjes uit, geen krassen. Het is meer een delay met korte delaytijd of een flanger. Microfooninput kun je ook gebruiken als overdrive. Met doosje (heeft z’n beste tijd gehad) en de handleiding. Werkt op 6 AA batterijen of 9 volt adapter (niet inbegrepen). Alleen het battery check lampje licht niet op. Leuk vintage ding en de effecten klinken ook best tof. €75

Foto’s staan op marktplaats.

Paar aanpassingen, wat eraf, prijzen omlaag.

Verbos foundation oscillator € 310

ALM MUM M8 (Akai S950) filter € 110 (ander doosje)

ALM Beast's chalkboard octave switch € 90

ALM Quaid Megaslope 5-stage envelope/lfo/5-step sequencer €160

ALM Quaid Megaslope nummer 2 € 155 (geen org. verpakking, mini rash)

Mutable Instruments Marbles (origineel) € 290

Mutable instruments Veils (origineel) € 170

SSF Quantum Rainbow 2 (7 soorten ruis) € 90

Pittsburgh lifeforms primary oscillator, beetje rash bij de schroefgaten € 220

Doepfer A-100LC9 PSU3 Low Cost Case €299
Betrouwbare Doepfer case, 3x 84hp, nieuwste voeding. Heb een schroefgaatje in de bovenkant weer dichtgemaakt; zat een tijdje een boss reverb op gemonteerd.

ST Modular Slopes, bouw van dit jaar, niet door mij. Ik vind het een matig ding. Geen lekkere curve, gaat vrij snel van 0 naar 10 en weer terug. En de attack heeft volgens mij de lengte van de gate. De decay is wel onafhankelijk van de lengte van de trigger. Wel een aardige snappy envelope en veel modulatie voor weinig, alleen niet erg secuur. €50

Foto’s op mp.

Nieuwe stand van zaken:

ALM MUM M8 (Akai S950) filter € 110 (ander doosje)

ALM Quaid Megaslope 5-stage envelope/lfo/5-step sequencer €160

ALM Quaid Megaslope nummer 2 € 155 (geen org. verpakking, mini rash)

Mutable Instruments Marbles (origineel) € 285

Pittsburgh lifeforms primary oscillator, beetje rash bij de schroefgaten € 210

Doepfer A-100LC9 PSU3 Low Cost Case €285
Betrouwbare Doepfer case, 3x 84hp, nieuwste voeding. Heb een schroefgaatje in de bovenkant weer dichtgemaakt; zat een tijdje een boss reverb op gemonteerd. Aangezien het een onafgewerkte houten case is, valt het niet op.

Update.

Foto’s toegevoegd van de ALM Quaid Megaslope en Doepfer case + standaard.

ALM Quaid Megaslope 5-stage envelope/lfo/5-step sequencer met 2 outputs en meer. Ik vind het een tof ding, erg expressief en lekker groot 19hp
(geen org. verpakking, een paar zeer kleine sporen van gebruik) €150

Mutable Instruments Marbles (origineel) € 280

Doepfer A-100LC9 PSU3 Low Cost Case €279
Betrouwbare Doepfer case, 3x 84hp, nieuwste voeding. Heb een schroefgaatje in de bovenkant weer dichtgemaakt; zat een tijdje een boss reverb op gemonteerd. Aangezien het een onafgewerkte houten case is, valt het niet op.

Ik heb de case op een in hoogte verstelbare, kantelbare en verrijdbare Quiklok standaard liggen. Daarmee kun je dus zitten of staan achter de case en werken in een prettige hoek. Die mag op zich ook weg, case en standaard samen €310. De case komt in zijn eigen doos, de standaard kan bijv. uit elkaar en apart verzonden worden.

Attachments

• IMG_6903.jpeg
    IMG_6903.jpeg
    160,9 KB · Bekeken: 152
  • IMG_6902.jpeg
    IMG_6902.jpeg
    203,7 KB · Bekeken: 160
  • IMG_6904.jpeg
    IMG_6904.jpeg
    187,2 KB · Bekeken: 152
  • IMG_6905.jpeg
    IMG_6905.jpeg
    188,3 KB · Bekeken: 151
update:

ALM Beast's chalkboard octave switch € 83

ALM Quaid Megaslope 5-stage envelope/lfo/5-step sequencer met 2 outputs en meer. Ik vind het een tof ding, erg expressief en lekker groot 19hp(geen org. verpakking, een paar zeer kleine sporen van gebruik) €150

SSF Quantum Rainbow 2 (7 soorten ruis) €83

ST Modular Slopes, bouw van dit jaar, niet door mij. Ik vind het een matig ding. Geen lekkere curve, gaat vrij snel van 0 naar 10 en weer terug. En de attack heeft volgens mij de lengte van de gate. De decay is wel onafhankelijk van de lengte van de trigger. Wel een aardige snappy envelope en veel modulatie voor weinig, alleen niet erg secuur. €43

Back