Ik heb inmiddels een soort van akkoord met iemand voor een Bento 6S incl 19" rackoren, zodat ik hem alsnog bij mijn huidige 19" rack kan gaan inschroeven

Momenteel ziet mijn set up er zo uit waarbij alle incoming signals via de mixer via group outs naar de EVO 16 geluidskaart gaan.
Mijn idee is om via de mixer (Allen & Heath 42

via de group bussen of mono out of zelfs via direct out signaal door de 500 series te halen,
Ik denk dan aan een mic pre amp 2x 2x een EQ module en 2 compressoren of 1 buscompressor (stereo).
Is dit overkill met wat ik nu al heb aan 19" rack gear.
In principe heb ik nu 6 kanalen comressie welke ik via inserts op de mixer compres, waar ik wil.
De 6 sends gebruik ik voor de 19" effect units en meerdere pedalen. Ik maak Dub en Dubrechno, dus het mixen op de tafel en het gebruiken van de aux sends voor de effecten blijft essentieel voor mij.
De 500 series is meer bedoelt om het signaal zo vet mogelijk in de Audient EVO 16 te duwen.
Ik ben een grote fan van de API sound, ik gebruik de plugins al jaren en hou van deze sound.
Ik denk eraan om de CAPI modules aan te schaffen, sowieso de EQ's, deze vindt ik persoonlijk erg fijn.
Het schijnen erg gewilde en veel verkochte modules te zijn, ik wil een set van 2 BT 50's aanschaffen, remake van de API 550 incl dezelfde waanzinnige knoppen.
Tevens zijn daar de API preamps te koop
Dit zijn DIY kits maar zeker te betaslen in mijn optiek, iemand misschien ervaring mee?