Anemond Sloom

vink

atropos-krans-os
de meest diepteloze stad van dit kale land

van de maker van Factorsynth en Factoid..

een spectral timestretcher, maar dan met meerdere twists; i.e. spectrale manipulatie, dus veel meer dan je typisch spectral timestretcher, eigenlik is dat bijna allleen de basis.......

mooi gemaakte plugin, kan werken met live input, sample. werkt ook standalone...

En je hebt al een video gemaakt. Ik denk wel dat ik deze "moet" hebben.

En je hebt al een video gemaakt. Ik denk wel dat ik deze "moet" hebben.

gisteren de eerste testjes gedaan en was gelijk onder de indruk, als verwacht. je kunt uit 1 sample al erg veel halen....

deze heb ik gemaakt vanwege dat op KVR er wat vreemde vragen waren.... of 'vreemd', uteindelik kun je het ook uit de promo video halen wat ie kan.... maar dacht dit laat meer zien..... al zat ik ineens wel wat te rommelen... ach... ik hoop dat ie een beetje laat horen/zien wat ie kan...

Anemond maakt leuk spul.....

Ik vind hem super handig, time stretching maar met wat modulatie/spectrral mogelijkheden. Zou er wel een pitch control bij willen, al is time stretching stretching zonder pitch verandering...kan met een andere plugin erbij natuurlijk maar toch.

Nu $19 voor BF. Ik mis nog wel een pitch functie, of heb ik die gewon niet gevonden?

Back