• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

8MB geheugen voor AKAI S3000 series (Origineel geen XL)

Prijs
75 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

CloudRiders

Stamgast
Eerst maar eens even hier proberen deze geheugenmodule te verkopen.

Vanwege een upgrade heb ik over. 8MB voor de originele Akai S3000 serie (S2800, S3000(i), CD3000, S3200) Op basis van wat ik zelf betaald heb, wil ik hem verkopen voor € 75. Het is, voor zover ik na kan gaan, de originele bij de Sampler geleverde geheugenbank. Die is fysiek wat kleiner dan de bekende after market modellen.

Deze upgrade heeft 8MB (4MWords) extra aan mijn favoriete sampler. 100% functioneel, gisteren nog mee gewerkt ;-) Optisch ook helemaal prima (al maakt dat natuurlijk weinig uit)

Ik hoor graag of er iemand interesse heeft.

Martin

Back