• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai S3000 + ZIP + PCI-SCSI + 8MB = 65 euro!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kraan

Ouwe rot
Onder voorbehoud te koop:

Mijn Akai S3000

• 8 outs
  • 10MB mem totaal
  • SCSI interface
  • SCSI PC-kaart (PCI)
  • SCSI Zip drive (met de benodigde kabels!)

Het backlight is vervangen toen ik hem kocht, maar het beestje is sindsdien weinig gebruikt omdat ik vrijwel altijd de voorkeur geef aan mijn 12-bit samplers.

De staat is prima. Hij heeft in een rek gehangen, dus vanzelfsprekend wat gebruiksporen bij de oren en bovenop.

De vraagprijs voor het geheel is met pijn in mijn hart slechts 65 euro. Een goed bod sta ik zelfs voor open, als het maar cash is, want ik verkoop het beestje voor fysieke en financiƫle ruimte voor een ander apparaatje dat hier te koop staat. Dat is ook de reden dat hij onder voorbehoud te koop staat, want loop ik deze koop mis, dan gaat deze advertentie ook op slot.

Voor de visueel ingestelden onder ons nog even een geleend plaatje:
842b_1.JPG

Moet je die SCSI-spleet aan de achterkant er zelf maar even bij fantaseren!

Sorry voor het wel heel vlug kicken mods, maar twee punten vergeten.

• Om meteen 500 mb aan schijfruimte te hebben, heb ik er ook nog wel 5 zip-schijven bij.
  • En de sampler is op te halen in Zwolle. Versturen lijkt me geen heel goed plan, maar is bespreekbaar.

Bedankt voor alle interesse. Deze samplert heeft een nieuwe baas gevonden!

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back