Ik stuitte op dit draadje na even zoeken of er al iets was in deze category.
ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar een oplossing met veel inputs en in mindere maten veel outputs.
Mijn situatie op het moment.
Ik heb heel veel synths, drumcomputers, samplers en outboard. Mijn workflow is dat ik alles op een eigen kanaal mijn mac(studio) naar binnen en naar buiten wil laten gaan. En ik ben geen patchbay fan.
Nu heb ik een aantal Motu modules via avb aangesloten en daarmee heb ik 128 in en 128 uit.
Inmiddels is dit niet meer genoeg en heb ik ik meer nodig. Nou begrijp ik dat AVB Max tot 128 kanalen gaat en ik daar dus aan het limiet zit. Wel kan je met een tweede avb router dit weer ophogen tot 128 kanalen.
Echter ben ik niet zo tevreden met motu. Heb veel last van issues dat hij zijn drivers/connectie zomaar kwijt is waarbij de enige oplossing is de Mac en de motu opnieuw op te starten.
motu zegt dat het probleem bij Apple ligt maar die krijg je sowieso niet te pakken.
Ik weet er te weinig van maar kun je nu met Madi wel meer kanalen simultaan gebruiken? En heeft iemand hier al ervaring mee? Ik zie bijvoorbeeld dat rme opossingen lijkt te hebben met zelfs 512 kanalen.
Ben benieuwd of iemand daar dus al mee werkt.